Ostoksia Lahdesta 060613

Heido! Päätin nyt vihdoin laittaa tänne kuvia mun Lahden reissun tuotoksista eli lähinnä ostoksista. Mähän siis lähin ostamaan sieltä mun kaverille synttärilahjaa ja ehkä kattelee jotain itelleni, ja jotenki sain sit tuhlattuu sinne aika reippaastikin rahaa. Samalla kävin moikkaamassa kahta kaveria, jotka asuu siellä. Päivän päätteeks tiesin et rahaa on menny vaik kui hur mycket, mut en oo tähänkää päivää mennessä kattonu mun tiliotetta et paljo sinne meni. Mut anyways, tässä kuvia ostoksista. Ja pahoittelut jo etukäteen, sillä osa kuvista on suoraan mun puhelimesta joten laatu voi olla aika kökkö!


 Mun ekat omat conssit!! <3 Mietin pitkää et otanko valkoset vai mintut, ja päädyin siihe et valkoset menee nii helposti likaseks, et otan mielummin mintunvihreet. Nää ostin Intersportista ja satuin sinne viel sopivasti alennusten aikaan ;)


Sit ostin itelleni uudet farkkushortsit, korkeavyötäröiset, revityt ja lyhyet (!). Nää kuvat on otettu vaa harmittavan kaukaa enkä muistanu ottaa niistä kuvaa takaapäin, mutta saanee kelvata. Nää ostin Ginalta ja vaik ne oliki aika kalliit mun mielestä ni on ne kyl ollu tänä kesänä sellases käytössäki et ne on luultavasti maksanu ittensä melkeen jo takas.


 Tää bandeau lähti mukaan kans Ginalta. Tykkäsin varsinkin tosta etnisestä kuviosta tosi paljon ja siitä et toi on vähän korkeempi kun mun aiemmat bandeaut.


 Nämä pyöräilyshortsien näköset kaunokaiset pitsireunojen kanssa on myös Gina tricotista, ja tälläset oon halunnu jo viime kesästä asti. Ne sopii mun mielestä hyvin varsinkin tollasten lyhyiden kesämekkojen kanssa. :)


Tää kaulakoru on muistaakseni Cubukselta ja sekin tais olla alennuksessa. Tykkään noista risteistä ku niitä on niin paljon.

  

Nää on kans Cubukselta, tollanen korallin värinen, sit joku harmaanruskeen ja liilan sekotus ja sit tuo vihree (tää on se lakka jonka luulin saaneeni toisena kappaleena Livboxista, mut ei se ollukkaa :D).


Tollasta pitsitoppia oikeestaan vähän etsiskelinki sieltä, ja tää yksilö löyty sitten JC:stä. Tääkin on ollu kovassa käytössä tänä kesänä, ja varsinkin tuo toppi ja nuo Ginan shortsit samaan aikaan. :)


Nää korvikset ostin Glitteristä, vaikka oikeestaan menin sinne vaan kattelemaan tarjontaa. Myyjä oli kuitenkin maailman mukavin pitkiin aikoihin ja höpötettiin vaikka mitä siinä, joten päätin että kyllä mä nyt täältä jotain ostan. Nuo sitten lähti matkaan. Aika hauskat, kun on vähän niikun eriparia! :)


Tuo ruusukultanen sormus löytyi Seppälän alesta, hintaa jäi joku euro. Oon tänä kesänä ostanu tosi paljon kultasia ja ruusukultasia koruja, niistä on nyt varmaan tullu mun lemppari korumetallit (tai siis lähinnä ne värit). Ja tuo laukku kanssa Seppälästä. Siitä oli hinta tippunu kolme neljäs osaa ja tuota oon katellu joskus normihintasena roikkumassa siellä, niin kai se nyt oli pakko napata mukaan. Tilavakin se on!


Sit käytiin moikkaamassa vielä kolmatta kaveria, joka on siellä BR-leluissa töissä. Ja eiköhän tämä tyttö huijattu liittymään BR-lelujen kanta-asiakkaaksi. Kaikki vaan sen takia, että sieltä saa joka vuosi synttärilahjan :D Mä valitsin itelleni tollasen söpön lehmän (älkääkä kysykö miks :D).


H&M:stä ostin itelleni uudet juoksushortsit, ja näitten väri ei kyllä tuu oikeuksiinsa tossa kuvassa. Puhelin ei suostunu ikuistaa sitä. No kuitenkin, ne on siis ihan kirkkaan neonoranssit <3 JA ne oikeen huutaa et "Vie meidät lenkille"! Näyttävät kivalta rusketuksen kanssa.


Ja tuossa sitten se mitä varten sinne lähdettiinkin. Eli ostin kaverilleni Tigerista kasan kaikkea synttäri ja juhlakamaa, mm. itse koottavan pillin, konfettitykin ja kakkukynttilöitä. Ja pakkasin ne sitten tollaseen pahvista tehtyyn laukkuun, minkä väristä tuli ihan kaverini mieleen. Ja kyllä se taisi niistä tykätä :)


Sitten tässä oisi vielä pieni sneak peak viikonlopun tapahtumista, tollasta oli eilen siis päällä siellä rippijuhlissa! Siitä lisää sitten myöhemmin, heippa! :)

4 kommenttia

  1. ihanat varsinki noi converset ja sit noi shortsit! Oon koittanu muuten ettiä itelleni bandeauta ginasta, mutten oo vieläkään löytänyt! Tilasitko ite ton netistä?:) Ja muuten superkiva blogi ja jotenki täst tulee aina hyvälle mielelle ku lukee tätä blogia:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! :) Ostin tuon ihan myymälästä kesäkuun alussa ja taisi niitä vilahella Ginan nettikaupassakin ainakin vielä viime kuussa. Ja kiva kuulla että tykkäät! :)

    VastaaPoista
  3. Hyvä ku satuit tänne intersportin tarjousten aikaa, siel on usein ne tarjoukset tuuha taas kattelee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! :D pitää tulla taas jossain vaiheessa! ;)

      Poista

Iso kiitos kommentistasi! <3