Heinäkuun lempparit - July favorites

Heipähei!
Oon noin kolme vuotta seurannut Youtubesta amerikkalaista tyttöä joka vloggaa ja postaa nimimerkillä Missglamorazzi. Hänellä on aina ollut mielenkiintoisia, hauskoja ja inspiroivia videoita siellä ja suosittelen teitäkin kurkkaamaan muutamaa hänen videotaan tuolta. Mun mielestä hän on tosi herttainen ja osaa kertoa aina mukaansatempaavasti ja luontevasti niin kauneusjutuista kuin omasta elämästäänkin. Missglamorazzi onkin jo monen vuoden ajan postannut videoitaan kuukausittaisista lempparituotteista yms. ja huomasin vastikään tämän siirtyneen myös tavallisten blogien puolelle. Ja olin itsekin ajatellut että se olisi kiva tapa kertoa teille mistä tuotteista mä milloinkin pidän. Joten tästä se lähtee, toivottavasti olette valmiina! :)

Aluks haluan vielä sanoo, että yritin kuvata teille tästä ensin kokonaisen videon. Noh niin kuin joku saattaa muistaakin, webbikameralla ottamani videot eivät onnistu sillä mikki on jotenkin sökö. No sitten kokeilin sitä kameraa. Sain videon kuvattua ja siirrettyä koneelle. MUTTA. Niin kuin taisin sanoa joskus aiemminkin, mun täytyy muuttaa videoni muodosta AVCHD joksikin mp4:ksi tai muuksi ja tätä varten mulla on converteri ladattuna koneelle. Noh, tämä ilmanen converteri osottautuki aivan sekundaksi sen jälkeen kun luulin onnistuneesti muuttaneeni tiedostomuodon ja sitten huomaankin että video loppuu tasan kolmen minuutin kohdalla kuin seinään. Ja oikeasti video oli siis jotain 7minuuttia. Noh, ei hätiä mitiä. Mennään sitten peruskuvilla, siihen asti että keksin miten saan videot muutettua kokonaisina mp4:ksi jotta pääsen editoimaan niitä. Jos teillä on vinkata hyvää, ilmaista converteriä AVCHD-tiedostomuodolle, joka muuttaa väh. 10min videopätkät, niin kertokaa ihmeessä!

Noniin, ja nyt päästään itse asiaan. :D Oli jotenki vaikee aatella et mitä kaikkii tuotteit ja vaatteit oon käyttäny paljon heinäkuun aikana, mut sainpa jotain asioita keräiltyä. Ja aattelin kertoa nää jokseenkin järjestyksessä eli kategorioittain. Ensimmäisenä:


IHONHOITO
 Aloitetaan ihon puhdistamisella. Käytin aika paljon tätä Neutrogenan visibly clear puhdistusvoidetta. Se putsaa hyvin ja perusteellisesti kasvojen ihon, eikä kuivata sitä. Tää myös tuoksuu hyvälle mikä on aina plussaa. En ees tiiä mistä tää on mulle kulkeutunu mut onneks on, koska nyt tää on päässyt tähän postaukseen.


Sitten päästään jo vähän tarkempaan ihon huolehtimiseen, nimittäin näppyjen poistoon. Mullahan ei ihan hirveesti oo mitää näppyjä kasvoissa. Oikeestaan vaa sillon kun oon syöny huonosti tai oon puhistanu huonosti ja räplännyt noita näppyjä. Sillon oikeestaan oon tarvinnu vaan täsmähoitoa niille alueille, ja siihen tarkotukseen oon käyttäny Yves Rocherin stop blemish voidetta. Tää on siis ilmeisimmin tarkotettu punaisuuden häivyttämiseen, mut mun mielestä tää toimi loistavasti täsmähoitona noille näppylöille. Se vaalentaa niitä kivasti ja laskee niitte ympärillä olevaa turvotusta. Ja taas kerran en tiedä mistä oon tän saanu, vai oonko vaa vieny tuolta kaapista.

 Seuraavaksi täällä näkyykin vanha tuttu, moneen kertaan ylistetty Olayn total effects päivävoide, joka on melkeen loppumaisillaan. :( Tän oon saanu siis jonkun livboxin mukana, jos joku ei sitä vielä tiennyt, ja veikkaampa että ostan heti tätä lisää kun saan sen Ahavan käytettyy loppuun. Ei siitä sen enempää.



MEIKIT
Meikeissä ei oo tapahtunu juuri mitään uutta kun vertaa vaikka alkukesään. Mutta kerronpa nyt kuitenkin ne yksilöt joista oon erityisesti tykänny.Garnierin BB-voidetta oon rakastanu niin pitkään kun mulla on se ollut. Se on sopivan peittävä, kosteuttava ja kuitenkin aika kevyt. Ja se sävy on ihan perfecto mulle! Tääki on aika lopussa, ja vaik oon siitä tykännykki, ni aattelin että seuraavaks ostan Lorealin CC-voiteen ja vähän vertailen näitä keskenään.


Sitten taas tuttu tuote Livboxeista, MSCHICin huulikiilto French pink. Tää on ollu sopiva jokapäivän kiilto, josta ei oo tullu liikaa väriä mut just sopivasti. Tää on jotenki elegantin rento kiilto. :D


 Tosta näätte vielä et kuinka haalee se väri siis on. Ja kiiltokin on aika hillitty!

Sitten vanha lemppari, jonka löysin uudestaan tänä kesänä. Tää on Biankan helmiäisluomiväritrio, jonka oon viime kesänä ostanu eurolla RobinHoodista. Täs on tollanen vaalee laventelin liila, persikka ja valkonen. Ja kuvasta taitaakin näkyä että tota persikkaa on käytetty kaikista eniten. Valkonen on toiminu kivana hohtovärinä kulmien alla ja poskipäillä. Ainoo huono puoli et nää varisee pois aika helposti, mut plussaa suuresta pigmentin määrästä :) Hyvä perustrio!


TUOKSU
Mun lempituoksu ei oo ollu heinäkuussa hajuvedestä, vaan vartalosuihkeesta. Ostin tuonki sillon kesäkuun alussa sielt Lahdesta, H&M:stä. Ja se lähti mukaan sen ihanan sitruksisen hedelmäisen tuoksun takia. Siit tulee ihan mieleen kesä <3


KYNNET
Kynsissä en oo hirveesti pystyny pitää mitää erilaisii lakkoja, muuten paitsi varpaankynsissä. Ja niissä olikin melkeen koko kuukauden tää sama väri :D H&M Sparkle & Shine Baby!

  
VAATTEET
Vaatteita valitessa oli varmast tehtävä kaikist vaikein valinta. En tiiä yhtää mitä vaatteit oisin pitäny ylitse muiden, mut ehkä nää kaks mitkä valitsin on kaikist lähinnä totuutta :D


Bayside paita oli mulle jo legenda ku ostin sen, se on nii paras! Tykkään aika paljon nyt tollasest sporttimeiningist, ja tää on myös ihana olopaita kotona. Best purchase of the summer! :)

  Ja tuo pitsitoppi taitaa olla kans aika kulutettu tän kesän osalta. Mut hyvä kun on sellasii vaatteita mitä oikeest haluu käyttää koko ajan, eikä niin päin et käytän kerran ja heitän kaapin perälle.


MUSIIKKI
AH, ihana biisi! :)
Noniin siinä oli ensimmäistä kertaa mun kuukauden lempparit. Palautetta ja kehitysehdotuksia saa antaa, ja pitääkin antaa! Ja käykää ihmeessä katsomassa Missglamorazzin kuukauden lempparit! Eikä kannata pelätä ettei ymmärtäisi mitään, Ingrid puhuu tosi selkeetä englantia ja siinä saa samalla hyvää harjoitusta kuullunymmärtämiseen!

ENJOY!

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3