Mun kengät: These BOOTS are made for walkin'!

Täällä taas! Pakko sanoo aluks et oon itestäni aika ylpee, koska oon kerenny postata joka päivä tällä viikolla. Teen kyl näitä vieläki S:n koneel, koska oman korjaaminen on viel vähän kesken. Jos sais sen vaik ens viikol korjattuu! No, aattelin tänää kuitenki jatkaa tätä Mun kengät- sarjaa ja tänää ois saappaiden vuoro. Jätin pois täst mun kahet ugg-kopiot, jotka oli talven tieltä jo varastossa. Toiset niistä on beiget ja pitkävartiset ku toiset on taas mustat ja lyhytvartiset. :)


Mut sit ite postauksen saappaisiin. Mulla on tosi vähän saappaita. Koska tiedän ihmisii kenel on useemmatkin. Ja niinkun uhkasin aiemmin, niin nyt alkaa mustien kenkien vallankumous. Pelaan kenkien kaa välil nii turvallist pelii et ei mitää rajaa. Joskus vois ostaa vaikka vaaleenruskeet, harmaat tai valkoset saappaat, vaikkei nekää oo mitää ylivärikkäitä nekään. :D Mut tulis ainakin vaihteluu toho ainaseen mustaan!



Nää saappaat on mun äitin ostamat aika monen vuoden takaa. Se osti itelleen samanlaiset sekä mulle ja mun pikkusiskolle yhteiseks nää toiset. Mut niinkun kaikki varmast tietää, niin kengät ei elä ikuisesti, ja näistäkin voi jo nähdä kärkien irvistelevän. Että ei näillä kengillä vesikeleillä pihalle mennä, mut kuivalla ilmalla (meinasin kirjottaa maalla) nää on vielä ihan passelit. Tykkään tosi paljon ylipolvensaappaista, varsinkin tollasten pitkien paitojen kanssa! :)



Nää taitaa olla tän nelikon vanhukset. Oon muistaakseni saanu nää käytettynä itelleni, varmaan joltain sukulaiselta. Toi kangas on tummentunu inhottavasti noista kärjistä ja nääkin vähän jo irvistää. En kyl ihmettele, kun näissä on nuo terävät kärjet. Mitkä on muuten aika kivat. Noo ehkä ens talvena/syksynä odottaa sitten uusien ruskeitten saappaitten osto.




Nää kaunokaiset ostin viime talvena Mekasta n.60 eurolla. Meillä oli mun siskon kaa kahet ylipolvensaappaat, joista ne uudemmat ja hienommat mun sisko vei mukanaan Jyväskylään. Päätin sit ostaa itelleni uudet ja nää oli musta ihan täydelliset. Näis on vuori tuol sisällä ja hauska vetoketjuyksityiskohta takana. :D Must tuntuu et näissä on myös kapeemmat varret kun noissa toisissa ja myö siks nää on paremmat.



Viimesin pari on sitten tämmönen ratsastussaapas-mallinen musta pari, jonka ostin joskus H&M:ltä. Niinkun taisin ehkä mainita Flats-postauksessa, niin H&M:n kenkien lesti on mun jalalle ihan liian kapea. Mut näistä taisin ottaa yhen isomman koon ja on ne pikkuhiljaa muotoutunu jalkaan sopivammaks. Tykkään välil käyttää myös tällasia pohjepituisia saappaita, ne ei näytä liian massiivisilta niinkun ylipolvensaappaat saattaa näyttää joitenkin asukokonaisuuksien kanssa. Ja tohon vikaan kuvaan tais joku photobombata itsensä! ;)

Nyt siivoilemaan kämppää ja valmistautumaan yövuoroon, see ya! :)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3