Mun kengät: Still dancing in my high HEELS!

Hyvää huomenta ihanat! :) Nyt on aika aloittaa tän postaussarja viimeinen osio ja otsikosta voi nohevimmat päätellä että aiheena on korkokengät! Ja nyt just kun menin tarkastamaan noi kuvat, ni tajusin etten ottanu niistä kaikista yhteiskuvaa niinku muissa on ollu. Mut onneks kaiken ei tarvii aina mennä samalla tavalla, joten aloitetaampa randomisti jostain näistä. :D



Ekana mulla on tässä mun ainoot ei mustat avokkaat. Pitäähän joka tytöllä beiget korkkarit olla! Nää on Nellyn omalta brändiltä, muistaakseni mallin nimi on Jehan. Nää on just sopivan korkuset useemman tunnin kävelyyn/seisoskeluun. :)



Tokana mulla on mun ainoot kiilakorot tästä kategoriasta. Mulla on olemassa kyllä sellaset korkkiruuvi- vai kangaspohjaset, mitkä on periaatteessa slidet eli niissä ei jalan taakse menevää remmiä tai muuta.
Harmi, etten tiiä mis ne on.. Nää on kuitenkin H&M:ltä noin kolmen vuoden takaa ja alennuksesta. Nää on kesäisin yhet lempparit! :)



Sitten vähän vanhempaa H&M:n kenkää. Nää on varmaa jostai viiden vuoden takaa, tällaset puukenkätyyliset korkkarit. Muistan että mulla on ollu nää joku juhannus vissiin jalassa ja kun kävelin kotia niin nää alko painaa niin paljon et heitin kengät jalasta ja kävelin ne kädessä paljain varpain kotiin. :D



Näistä kengistä mulla ei oo hajukaan mistä ne on, tiiän vaan et meiän äiti on joskus ostanu ne. Näis on tosi pieni korko, ja en kauheest tykkää sellasist korkokengistä, mutta kyllä nää aina välillä menee. Jalka vaan näyttää hirmu pitkältä..



Nää on joku saattanu nähä viime kesänä täällä blogin puolella. Halusin NIIIIN paljon nilkkaremmilliset korkkarit, ja pakko ne oli ostaa vaikkei nää mitkää hirveen halvat ollukaan. Nuo ketjukoristeet on kyllä mun lempparit! Ja kyl näyttää pohkeet hyviltä näissä ;)



Nää on mun matalakorkusia avokkaita lukuunottamatta mun ainoot mustat avokkaat. Nää ostettiin Haloselta mun Wanhojen tansseja varten. Muta nyt kun kävin miettimään ni en oo yhtään varma et tanssinko kuitenkaan näissä. :O Koska muistan et ne ei pysyny kunnolla jalassa kun sukkahousut oli niin liukkaat. :D Näitten pinta näyttää joltain satiinin tyyliseltä ja nää on onneks säilyny tosi hyvän kuntosena.



Nyt kun mietitään useempi vuosi taaksepäin, ni varmasti muistatte tämän tyyliset kengät. Ekaks tuli ne matalat jeesuskengät ja heti perään samantyyliset korkoissa. Ja pakkohan sellaset oli ostaa. Nyt kun mietin tarkemmin niin se tais olla sama kesä kun täytin 18, ja oon varmast monet baarit sillo kesällä kolunnu näissä. Mut ei ne vieläkään mun mielest pöllömmiltä näytä. :)



Nää Espritin avokkaat sain joskus lukion ekana vuonna. Nää oli musta söpöt, mutta asialliset ja korko oli just tarpeeks matala et näissä pystyy kävelee koko koulu päivän ja vielä pyörähtämään kaupungillakin sen jälkeen. Ja hyvässä kunnossa nää vieläkin musta on.



Nää onki sit tämän kategorian ainoot, joita en oo kertaakaan käyttäny. Äiti on ostanu nääkin joskus Cittarista jollain alle 10€:lla, mutta koko oli mulle yhen liian iso. Nää ois ollu mun siskon jalalle just oikeen kokoset, mut se taas ei tykänny näistä. Nyt kun sain nää jalkaan ni nää näyttää kyl tosi hyvältä mut en tiiä pystyisinkö kävelee näissä, ehkä näihin voi saada jonkun jutun joka veis tyhjää tilaa tuolta sisältä. En kehtaa kuitenkaa heittää näitä pois.

Mitäs tykkäsitte? Mun mielestä näitä on aika paljon, mut silti koko ajan kirjottaessa tulee mieleen kaikkii uusii kenkii mitä haluisin ostaa ja tajuun et näistä suurin osa monii vuosii vanhoja. Joten eeehkä pieni päivitys vois olla kohdallaan. :D Mutta jos jotain uusia kenkiä nyt haalin, niin kerron siitä sitten teille. Nyt takaisin arkeen ja Blog It! -tapahtuman suunnitteluun. See ya! :)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3