Hiusunelmia

Mä olen värjännyt viimeeksi hiukseni vuonna 2015. Sen jälkeen kasvattelin vuonna 2014 vaalennettua tukkaani pois ja tänä päivänä tuosta vaalennetusta osasta on jäljellä vain latvoissa pieni hitunen blondia.
Oon tottunut ja pitänyt siitä, ettei mun tarvitse miettiä juurikasvua tai seuraavaa kampaamokäyntiä, eikä mulla mee rahaa värin ylläpitämiseen. Ei sillä että se oisi kovin kallista. Mutta tää tukka on niin helppo. Ja minä laiska. :D
Nyt oon kuitenkin jo jonkin aikaa kaivannut jotain uutta tähän tukkaan ja selailinkin Pinterestistä eilen vinkkejä. Kaikista eniten houkuttelis vaaleat latvat, jolloin ei tartteisi miettiä edelleenkään juurikasvua.


Yksi vaihtoehto uuteen lookiin voisi olla hiusten leikkauttaminen, mutta koska senkin tein kolme vuotta sitten ja sen jälkeen kasvatin takaisin, uskon että tässä pitkässä pitäydytään vielä jonkin aikaa.

2014 tukka pätkästynä ja vaalennettuna

Tällä viikolla törmäsin facebookissa kuvaan toffeen oransseista hiuksista ja kävin miettimään sävytettä. Se lähtisi ainakin pesussa pois. Strawberry blonde voisi olla myös kiva sävy, mutta saattaisi vaatia vaalennusta alle.


Ja koska värjäys on nyt taas houkutellut niin uskoisin, että syksyn lähestyessä alan haaveilemaan ruskeista hiuksista. Silloinkin voisi turvautua sävytteeseen, jotta värjäyskierteeltä taas vältyttäisiin.
Mikä teistä olisi paras vaihtoehto?

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3