Tervetuloa kotiin!

Olin viime viikon tiistaista sunnuntaihin asti yksin kotona, kun Petja oli kauden päätösreissulla joukkueen kanssa. Oli aika outoa olla yksin täällä niin pitkään. Viimeeksi ollaan oltu erossa toisistamme noin pitkään viime syksynä, kun asuin vielä Lappeenrannassa.
Mä tykkään yllätyksistä ja myös tykkään tehdä niitä. Teen pieniä kortteja, siivoan kämpän, haen jotain hyvää kaupasta tai vastaavaa. Nytkin olin siivonnut asunnon ja päätin yllättää Petjan vielä muutamalla pienellä jutulla.

Kun tuo lähti reissuun tiistaina kesken päivän, oli mua oottamassa kotiin tullessa pöydällä selviytymispakkaus, johon kuului suklaata, nenäliinoja, suklaata, ilmaisjakelut ja vielä lisää suklaata. Päätin että Petjaakin odottaisi pieni tervetuliaispaketti, kun se saapuisi kotiin. Sisällytin siihen sen herkkuja: nuudeleita, popcornia, yhden kaljan ja energiajuomaa. 

Vessan peiliin liimasin pieniä viestejä, joissa kerroin mitä kaipasin viikon aikana.

Eteisen oveen teippasin tervetulolapun
Olin ennen Petjan reissua varma, että mulla ei ole kauheasti tekemistä viikolla, joten varmaan päivittäisin blogia useasti. Ja hyvä oli eilen huomata, etten ollut päivittänyt täällä sen aikana kertaakaan. Olin ottanut aika rennosti koko viikon, lepäillyt töiden jälkeen ja viikonloppuna piti käydä vähän juhlimassakin.
Nyt ollaan kuitenkin takaisin normaalissa päiväjärjestyksessä ja yritetään mennä taas viikottaisten julkaisusuunnitelmien mukaan. Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille! :)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3