Mun kengät: Put your SNEAKERS on!

Hellurei! Tänään jatkettaisiin sitten samalla teemalla kuin viimeeksi, eli kengillä. Nyt ainoastaan siirrytään kesäisistä ballerinoista ja loafereista tennareihin. Vaikka onhan nekin aika kesäisiä. Ainakin osa. Sain jo melkein kaikki kenkäni muuten kuvattua ja tarkemmin kun asiaa ajattelin, niin päätin julkaista ne tänne viidessä eri postauksessa. Se selkeyttää tätä sekä teille että minulle! 8)

Sitten pitemmittä puheitta suoraan asiaan. Mun tennarikokoelma on aika valtava mun mielestä, tai ainakin se tuntu siltä ku muokkaili noita kuvia. :D Silti tuntuu et kyllähä nyt voi muutamat uudet ostaa, jos ne on vaik erivärisii kun nuo edelliset. Pitäs ehkä hillitä vähän. Mut no can do, taidan olla tennarityttö! :)


No okei ei noita nyt nii montaa oo, muutamii noista en sitäpaitsi kauheesti käytä, yhet on lenkkarit, kahet on nii lämpimät et käytä niit esim talvella. Must se on hyvä syy ostaa lisää :DD



Mulla on yhteensä kahet lenkkarit, joista toisia en ees jaksanu tänne blogin puolelle laittaa. Ne on vaa iha peruslenkkarit. Nää on kuitenki sellaset, joita käytän myös muuten vapaa-ajalla. Tilasin nää joskus viime kesänä ja nää on ruotsalaisen firman Exanin kengät. Tykkään täst värist ehkä kaikist eniten! :) Ja lenkkarit tuntu sopivan näistä kategorioista kaikist parhaiten just tähän, jos ihmettelette mitä ne tennareitten kaa täällä tekee!



Nää on toiset niistä "lämpimistä" kengistä. Nää on Andiamon tollaset valkoset nilkkavartiset tennarit, ja voin sanoo et vaikka kuinka niitten Air Maxejen perään haikailen, ni en mä niitä taida tarvita. Nää hoitaa sen puolen! :D Ostin vast viikonloppuna niihin tollaset kivat nauhalaatat mis lukee "right" ja "left". Ja ne on kengissä väärinpäin siks, et ne on mulle oikein päin. :D Haha, mikä logiikka!



Sitten seuraavaksi on näköjään mun toiset "lämpimät" kengät. Nää ostin kai viime syksynä, postaus piti tehdä, mut se taisi sillon jäädä. AH, vuorelliset converset ihanan konjakin sävysenä! <3 Voiks ees olla parempaa?! Ja nää oli tosi huokeeseen hintaan sillon Nellyllä, taisin nimittäin maksaa näistä lähemmäs 50€
.


Ihan kun nää ois jossain järkevässä järjestyksessä nimittäin seuraavaksi luvassa mun toiset eli ensimmäiset (wait, what?) conssit. Ja nää vilahtikin täällä blogin puolella joskus viime kesänä kun nää Lahen reissultani ostin. Mä ku lähin sillon Lahteen, ni päätin et kyllä mä nyt ostan ne mut en tienny matkallakaan viel et minkä väriset otan. Mut en oo katunu päivääkään, tykkään ku nää on nii ihanan pirteet. Valkoset saisin vaaa liattuu ja mustat ois ollu ehkä vähän tylsät. Tai ku mustii kenkii on aina nii paljo (sen huomaatte seuraavissa Mun kegät -osioissa).



Nää kaunokaiset, on muistaakseni Nellyn jotain omaa mallistoa. Jos en nyt ihan väärin muista. Ja nää oli joskus tarjouksessa jollai alle kympillä, jos osti jotain muuta. Mähän huomasin ettei mulla ollu valkosii tavallisii tennareita, joten nää oli sit pakko ostaa. :D Näis on vaa tosi huonot pohjalliset, jotka irtoaa ain kesken kävelyn!



Nää oli mun jotain ensimmäisiä tennareita, jotka sain varmaa ku olin yläasteikänen. Nää ei oo ees kulunu paljoo, ainoastaa värjäytyny pesussa tai jossai. Muistan et halusin nää, koska toi sisäpuoli oli hauskasti vaaleenpunanen, ja sillon nuo pidempi vartiset näytti kivemmalta kun lyhyet. Ja nää on hauskat, koska nuo reunat voi myös "kääriä". :D



Sitten päästään mun ehkä tämän hetken lemppareihin. Nää H&M:n tennarit on siitä hyviä, et ensinnäkin ne on halpoja, niit on hirveesti eri värejä (tietenkin joka vuos erilaisia), nää ei kulu puhki tai rikkoudu helposti ja näitten sivuissa on nuo kuminauhaosiot, joitten avulla ne on helppo vaa vetästä jalkaan! :D Mitä muuta näist voi sanoo, hinta-laatu suhde on mun mielest näis kohillaan. :) Ja just tässä mallissa tykkään noista raidoista sekä kivan pinkeistä naruista :)



Nämä taas oli aikamoinen heräteostos viime vuonna Flow:n aikaan. Halusin toiset tällaset kengät ja olin jo kattonu Lappeenrannan H&M:stä et niit burgundeja ei ollu enää. Ja sit sokeesti luotin, et kyllä niitä Helsingissä on. No eipä ollukaan! Joten pienen pakon edessä (mikä pakko?), ostin nämä. Enkä sano et ois ollu huono vaihtoehto, nää on kivat seiloriväriset :)



Näistä voisin jopa uskaltaa väittää, et nää on mun ensimmäiset tennarit (tai sit ne oli ne korkeevartiset :o). Kauppaa en muista, varmaan joku halppis, mut nää oli ihan sairaan kivat. Varsinkin tuo kuosi. Ja musta on kiva, et ne näyttää vähän kultasilta. :) Nää on Hummelin.



Nääkin oli aikamoinen heräteostos joskus Robbarista. Ei näistä muuta kuin, että ne on yhden koon liian isot (silti pakko saada), oisin halunnu pinkit muttei enää ollu, nää oli varmaan halvat ja en käytä näitä paljon. Nuff said.



Sitten vielä viimeinen pari uunista ulos. Nää on myös ihan perus H&M:n tennarit, ja myös tosi halvat. Ja voisin muutenkin antaa näihin melkein samat perustelut kun niihin korkeavartisempiin kuminauhasivussatennareihin, ilman että näissä on sitä kuminauhaa. Tykkään H&M:n tennareista just siks, että ne kestää pitkään. Ainakin mulla! :)

Se näistä kengistä. Jos kävitte kattomassa sen linkin, jonka laitoin viime postaukseen niin samaisesta linkistä löytyy huomenna mun tekemä postaus. Käykäähän siis kurkkailemassa! :)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3