Mun kengät: FLATS!

Moikka taas!
Otin tossa viikonloppuna vihdoin mun kevät-/kesäkengät ulos varastosta ja siinä samalla kun levittelin kenkiä lattialle niin päätin tehdä pitkästä aikaa tänne blogin puolelle jotain erilaista postausta. Tästä alkaa nyt Mun kengät -sarja, johon teen joko kolme tai neljä postausta riippuen siitä miten jaottelen mun loput kengät. :D Toivottavasti tykkäätte! :) Mulle tää postaus ainakin tuo mieleen kevään ja kesän, en malta oottaa et pääsen laittaa ballerinat jalkaan.


Tähän ekaan postaukseen keräsin siis kaikki matalat kengät: ballerinat, varvastossut ja muut läpökkäät. :D Kauheeta osaltaan kattoo tätä joukkuetta, koska näistä osa on jo niin vanhoja ja kuluneita et taitaa olla aika heittää ne huonot pois ja ostaa uusia kiiltävämpiä tilalle. Tajusin muuten just nyt että unohin liittää tähän mun pinkit varvastossut Espanjasta, joissa lukee kaikkialla Barcelona. Ne on söpöt! :)



Nää ekat popot on mun kaverin vanhat ja oikeestaan yhden koon mulle liian pienet. Mut onneks ne ei paina ihan hirveesti kantapäästä, joten oon käyttänyt näitä ihan mielellään. Nää alkaa olla jo niin vanhat ja kuluneet, että nää täytyy heittää kenkien hautuumaalle. Aattelin ostaa jotkut nätit valkoiset ballerinat tilalle, niille on kuitenkin tosi usein kesällä käyttöä.



Nää on tän joukkueen uusimmat kengät, jotka ostin viime kesän lopussa Nellyltä, merkki on ihan vaan Nelly Trend. Nää oli muistaakseni jotain 5 ja 6 euron väliltä, joten aika halvalla lähti!!  Tykkään noista piikeistä ja muutenkin tosta loafer-meiningistä, ainoot tällaset jotka mulla on. Näitä oon käyttäny vaa jonku muutaman kerran, joten ootan et nää pääsee käyttöön tänä keväänä ja kesänä.



Nämä ballerinat on varmaan pari vuotta vanhat, mut ei oo päässy kovaan käyttöön, minkä huomaa ehkä noitten siististä ulkonäöstä. Ne muistaakseni painaa kävellessä kantapäästä. Mut ne on tosi kivat. Eikä nääkään ollu mitkään kauheen hintaset, veikkaan alle kymppiä. Ja näähän on H&M:ltä.



Nää ihanat ballerinatossut on myös H&M:ltä, ja muistaakseni maksoi kympin. Nää on tosi pehmeetä materiaalia, eikä ne tue jalkaa liikaa. Ehkä liian vähän oikeestaan, mutta unohdetaan se. Koska ne on niiiin söpöt! :)



Nää turkoosit ballerinat on myös tosi vanhat, veikkaan et nää on ollu mulla 16-vuotiaasta. En muista mistä nää on, mut veikkaan et nää ei oo ollu kymppiä paljon kalliimmat. Ne oli pakko saada sillon, koska mulla oli menossa joku ihme turkoosi vaihe. Piti olla korut, laukut ja kengät samaa väriä. Vieläkin ne roikkuu kaapissa, vaikkei käyttöä näilläkään kauheesti enää oo ollu.



Nämä seiloriballerinat on Lindexistä ja nääki on tosi vanhat niinkun varmasti näkyy! Nää makso muistaakseni 7€, ja kokoja oli enää jälellä joko 37 tai 39 (oma koko siis 38). Olin päättäny et nuo on pakko saada, joten otin yhden koon liian pienet kengät. Mut nää on onneks niin kivaa kangasmatskuu, et ei kiristä kantapäästä eikä mistään päästä. Perfectot!



Nyt on pakko sanoo, että näitä varvastossuja ette ikinä tuu löytää mistään kaupasta, koska nää on mun kaverin tekemät customtossut, jotka sain synttärilahjaks mm. kun täytin 21 viime kesänä. Tykkään näistä tosi paljon! :) Viime juhannuksena, noista tippui muutama hopeehelmi, mutta onneks nohevana tyttönä löysin samanlaisia ja sain popot korjattua. Näitä ei sovi rikkoa, ne on kuitenki uniikit.



Toiset varvastossut tässä postauksessa on varmaan tän koko konkkaronkan vanhimmat. Nää ostettiin mulle kun oltiin Espanjassa sinä vuonna kun täytin 13. Ja mulla ei tainnu olla varvastossuja mukana, joten valitsin itelleni tällaset. Siitä asti ne on kulkenu mukana, ja vieläkin mahtuu ;) Tykkään näistä kukkakoristeista, nääkin tuntuu erikoisilta, koska tällasii ei voi löytää Suomesta. :)



Nää läpykkäät on myös pari vuotta vanhat ja tilattu Nellyltä, merkkiä en muista (varmaan joku nellyn oma). Nää oli musta hauskat ton varvashösselin takia, eikä näillä ollu hintaa 12€ enempää. Vaikka nää on ollu monena kesänä peräkkäin Nellyllä alennuksessa (ilmeisesti ei myy hyvin), niin musta nää on silti siistit. :)



Ja sitten taas yhdet vanhat kengät H&M:stä, maksoivat varmaan n. 15€. Näillä on ikää varmasti viis kuus vuotta, ja siltä ne kans näyttääkin :D Nää oli kova juttu sillon joskus, ja edelleen kaupoissa myydään kesäisin ainakin jotain hyvin samantapaista. Sen takia ja siksi että ne näyttää hyvältä, niin en ole kehdannut heittää niitä vieläkään pois. En ennen kuin löydän tilalle jotain korvaavaa. :)

Well, siltä näytti eka postaus aiheesta Mun kengät. Niinkun näkyy niin ainakaan tässä kategoriassa mulla ei oo mitään kovin kallista tai hienoa, ja monet kengät kaipais uutta paria tilalleen. Oikeestaan tää sytytti mussa just sellasen kipinän, että nyt uusia ballerinoja hankkimaan ja äkkiä. Lompakko tykkää! :) Palaan huomenna jälleen kenkien merkeissä, ja tällä kertaa aiheena on mun tennarikokelma. :)

Sillä aikaa käykää kurkkaamassa mitä kaikkee me tehdään koulussa. Siitä hyvää vinkkiä antaa meiän uus blogi. Kannattaa kurkata jos blogit kiinnostaa! ;)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3