Mun kengät: ANKLE BOOTS!

Moikkulii! Tänään aattelin ottaa käsittelyyn taas seuraavan Mun kengät -osion, ja tällä kertaa teemana on nilkkurit. :)


Näitäkään ei kovin montaa paria ole, mutta värivaihtelevuus on näissä näköjään suurempi kuin normaalisti :D Puolet on edelleen perusmustaa, mutta sitten löytyy myös valkosta, beigeä, harmaata ja pinkkiä (!!). Näistä ehottomasti suosikit täytyy olla nuo pinkki-harmaat wedget! :) Simppelin rennot, mutta niissä on reilusti korkoa!


Alotetaan kuitenkin näistä valkosista. Nää tilasin viime kesänä nellyltä ja nää on Fanny Lyckmannin Estradeurille suunnittelemat korolliset maiharit! Ootte saattanu nää nähäki kesällä täällä blogin puolella. Tykkään noista kultasista yksityiskohdista ja piilotetusta korosta. Nää on ainakin Top3 nilkkurit listalla. :D


Nää käy mun mielest hyvin iha farkkujen ku mekkojenki kaa. Ja nää on kuitenkin mielenkiintoset, koska nää ei oo ihan perusmaiharit. :) Ja nää on ehottomasti kalleimmat kengät mitä omistan :o


Sitten seuraavat Top3 kengät. Nääkin oon tilannu joskus pari vuotta sitten nellyltä, ja oon aika varma et nää oli joltain nellyn omalta brändiltä. Ja muistaakseni nää oli myös aika halvat, vähän yli 20€.


En vaa kestä miten hyvältä kiilakorot näyttää! Ja näil on yllättävän helppo kävellä, vaikka korkoa onkin yli 10cm. Tuo yhtenäinen pohja auttaa siinä. Jos ihmettelette mitä tossa alakulmassa on, niin mulla oli taas kuvaushetkellä täällä yks photobombaaja, joka just yritti hypätä tohon kameran eteen. Ei ihan kerenny! :D


Ei.. Nyt tais mennä Top3 uusiks, unohin nää kokonaan! Jos mun mielest kiilakorot näyttää hyvältä, ni voin sanoo et korkeet tolppakorot tekee sen myös! Miten joku ei voi olla tykkäämättä näistä! :)


Nää on ostettu viime kesänä ihan siis vaan H&M:stä, jollain 40€:lla. Ja nää on periaattessa kopiot Jeffrey Cambellin Lita-kengistä. Näis on kyllä lesti taas H&M-kenkien tyylisesti aivan liian kapee, mut mitä tyttö ei tekis näyttääkseen hyvältä. No ei, ei ne niin paljon oikeesti paina :D Ellei meinaa kävellä koko päivää..


Sitten vähän väriä kehiin, nää beiget kaunokaiset on ostettu viime syksynä Zarasta. Hintaa en muista enää ollenkaan. Mutta jos noi edelliset kengät koskee, niin näissä saa kärsiä! Muistan että mul on Muutaman kerran ollu jalat rakkuloilla. Pitäs ostaa compeedeja tai jotain et näitä voi käyttää useemman tunnin putkeen! :)


Näissäkin tykkään noista tolppakoroista ja siitä et nää on tosi yksinkertaset, mut silti hienot. Ja nääkin käy kaikkien mahollisten asujen kaa.


Nää taisin tilata Nellyltä viime talvena ja oisko nääkin ollu Nelly Trendin kengät. Tykkäsin noista soljista ja tolppakoroista. Näistä tulee mieleen mulle jotkut kengät, mut en vaa nyt saa päähän et mitkä.


 Looking good! Nääkin on sellaset etten tiedä minkä kaa nää EI kävis. Näis on joteki sellanen ruffi meininki. :D


Sitten tällasiin vähän ohuempiin korkoihin.. :D Nää nilkkurit tilasin H&M:stä varmaan joskus viime keväänä. Se et tykkään tolppakoroista ei tarkota etten pitäis ohuista koroista. Oon aika kaikkiruokainen kenkien kanssa, haluisin aina uusia kenkiä ja en pistäs pahitteeks jos omistaisin kaikki maailman kengät. :D


Muistan et näillä on liukkaalla tai tosi tasasella pinnalla vaikee kävellä, koska näitten pohja on myös tosi tasanen. Esim jäinen tie ei oo paras mahollinen alusta näille. Mut kyllä näil voi kesällä huoletta kävellä asfaltilla. Ja vaik kaatus nää jalas, ni ainakin nää kengät saa näyttää sut hyvältä siel maassakin istuessa. :D


Sitten näihin kaunokaisiin. Niinkun siinä sneakers postauksessa ilmoitin, niin oon aikamoinen tennarityttö. Ja kun tulee mahollisuus ostaa korolliset tennarit, niin oon varmast niitä ostamassa. Ekan kerran ku näin jossain naisten lehdessä kuvan Isabel Marantin wedgeistä, niin kuola kävi valuu heti. Onneks Kookengästä löytyi vähän halvemmalla tosi samantyyliset popot. :)


Nääkin käy yhteen kaikkien asujen kanssa. Ja oon ilonen noista pinkeistä yksityiskohdista, ne piristää aina! Pitäis omistaa enemmän värikkäitä kenkiä, koska tuun niist väreist nii iloseks. :D


Sitten mun kolmannet wedget. Nää ostin tosi heräteostoksena Clickistä Turusta, kun olin kaverin luona käymässä. Mun ne irvistävät saappaat petti siellä loskakelissä, ja jouduin äkkii ostaa uudet kengät ja uusia sukkia märkien tilalle. :D


Mut olin sitä ennen miettiny tällasten ostamista, joten ei ollut ihan puskista tullut ostos. Nää on kivat kun tossa päällä menee tuo tarranauha, mut nauhat vaa joskus jää siihen kiinni, ja menee ruttuun kun ne vetää siitä pois. :/ Ja näissä on taas menny koron sisää kiviä, ja ne on tehny sinne rumia reikiä..

Mut sellasia nilkkureita mulla on. Tän päivityksen jälkeen, mulle jää enää yhden tyylisiä kenkiä, joita en oo vielä esittelyt. Osaatteko arvata mitä ne vois olla? ;)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3