5 x syysneule



Niin kuin aikaisemmin kerroinkin, en ollut noin vuoteen ostanut juuri mitään vaatteita. Mutta nykyään näin vaatekaupan myyjänä huomaan, että vaatekaappiin on alkanut ilmestyä muutamia uusia vaatteita. Tai ehkä vähän enemmänkin kuin muutama.
Huomasin nimittäin, että mun kaappiin on eksynyt tänä syksynä viisi uutta neuletta. VIISI!! Okei, se oli ehkä juurikin se osasto mun kaapissa, mihin kaipasinkin vähän päivitystä. Ja onhan se nyt syksyllä ja talvella kiva kietoutua lämpimiin neuleisiin.

Ostin jo loppukesästä Vilasta mustan pitkän neuletakin, jota tuli käytettyä paljon takin sijasta, sillä se on niin ihanan lämmin ja pehmeä. Tosta oranssista paidasta oon saanu nii paljon palautetta, että oranssi värinä sopii mulle. Mitä te ootte mieltä?


Mun Syystrendi-postauksessa vilahti kuva mun uudesta punasesta Holly & Whyten neuleesta. Rakastan noita röyhelöitä, vaikka joskus alkuvuodesta olin vielä toista mieltä. Mut musta tää neule on jotenkin niin klassisen näkönen, että mun oli pakko saada se. Noi housutkin on uudet, mutta aattelin että teen teille niistä ihan oman postauksensa.


Mun Lidlin ostoksiin pääsittekin jo tutustumaan, joten tiesittekin että yksi uusista neuleista on sieltä hankittu. Ja kattokaa tarkaan toi meidän parvekkeen matto, koska siihenkin liittyen on tulossa postausta. ;)


Jos nää mun kolme ekaa neuletta oli aika klassisia ja perusneuleita, niin nää kaks viimestä ei kyllä oo. Tänä syksynä yks iso trendiväri on tumma metsänvihree. Meille tuli töihin tää neule, halusin kokeilla sitä väriä ja rakastuin. Ja nää hihat on trendikkäät kun mitkä! 


Ja mun uusin neuletakki on samettia! Herranjestas, en ois vuos sitten uskonu et tuun ikin omistaa mitään samettista. En nimittäin oo ikinä juuri tykännyt siitä. Mutta hitto kun tää oli niin pehmonen päällä. Se menee kivasti myös kotona ihan olovaatteena.


Mikä näistä on teiän lemppari?

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3