Muotitrendien IN & OUT!

Näitä IN & OUT -postauksia on nähty blogeissa paljon, vaan ei vielä tätä ennen mun blogissa. Oon ollut kiinnostunut muodista ja pukeutumisesta lukioikäisestä asti ja alunperin blogin nimen muuttuessa Fashioneteksi ajattelin, että tästäkin olisi tullut muotiblogi. Ajan myötä tää muuttui enemmän lifestyleblogiksi, mutta mielipiteitä näihin vaihtuviin trendeihin kyllä löytyy edelleen. Tuntuu vuosi vuodelta enemmän siltä, että joudun pitkään tutkailemaan uusia trendejä ennen kuin lämpenen niille. Tässä kuitenkin tämän hetkiset mielipiteet vallitsevista muotitrendeistä.

IN



Verkkosukkahousut, varsinkin revittyjen farkkujen kanssa. Ei ehkä ihan omaan tyyliin sopivaa, mutta visuaalisesti näyttää mielestäni hurjan kivalta. Näinköhän kohta nähdään verkkomateriaaleja enemmän yläosiinkin yhdistettynä. Vasen kuva & oikea.

Tää malli iski jo viime kesänä, nimittäin off shoulder -paidat. Nyt haen itselleni enemmänkin noita väljiä malleja, viime vuodelta on vielä tallella muutama tiukka trikookankainen. Vasemmanpuolimmaisinkeskimmäinen ja oikeanpuolimmaisin kuva.



Tääkin tyyli alkoi viime kesänä jo kiehtomaan, niiden yksinkertaisten kaulakorujen sijaan. Paljon kerrostettuja kaulakoruja. Tykkään varsinkin tosta oikeenpuolimmaisesta, tuo musta koru antaa kivasti kontrastia. Vasemmanpuolen kuva.



En tiedä miksi näistä kutsuisin, mutta Pinterestistä näitä löytyi paljon hakusanalla paperbag waist pants. Musta tuo vyötärö on niin kauniin näkönen. Ja tämmöset housut ei kaipaa seurakseen kuin yksinkertaisen paidan. Vasen ja oikea kuva.

OUT


Röyhelöpaidat ei vaan oo mun juttu. Valitettavasti niitä tuntuu olevan joka puolella. Tavallaan osa niistä on ihan kauniita, mutta muhun ei jotenkin iske tämmöiset liian röyhelöiset yksilöt - ei sitten yhtään. Ehkä liian tyttömäinen trendi mun makuun. Vasenkeskimmäinen ja oikea kuva.



Meinasin ensin avautua noista leikatuista nilkkapituisista farkun lahkeista(pillifarkuissa menee, mut ei noissa leveempi lahkeisissa). Sitten löysin samalla kuvia noista brodeeratuista farkuista ja mammaversioista. Ei, ei ja ei. Mitkään noista ei näytä hyvältä. Musta tuntuu et farkkumuoti on muutenkin menossa johonkin mihin en ole valmis. Kuva vasemmallakeskellä ja oikealla.



Tää on niin OUT mun mielestä kun olla ja voi. Mulla oli ala-asteella juuri tuollainen sähkönsininen samettinen paita. Oon ehkä saanu traumat siitä. En vaan usko että voin enää ikinä lämmetä tälle materiaalille. Puistattaa jo pelkät kuvat. Vasen ja oikea.



T-paita + yömekko. Ei vaan mene mulle jakeluun. Ehkä liian trendikäs ja erikoinen mun makuun. Vasemmanpuolimmainen ja oikeanpuolimmainenkuva.
Muistakaa, että nää kaikki on vain mun mielipiteitä ja jokainen on oiketeutettu pukeutumaan juuri niin kuin itse parhaakseen näkee! Onko teillä samoja suosikkeja tai inhokkeja?

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3