Boyfriend tag

Ystävänpäivä lähestyy, meillä ensimmäinen yhteinen sellainen. Vielä ei ole mitään suurempia suunnitelmia, ehkä mennään ihan vaan flown mukaan. Mulla on kuitenkin sen verran hyvä tilanne, ettei lahjaa tartte enää miettiä. Tilasin Petjalle nimittäin Marko Jantusen elämänkerran, Läpi helvetin. Petja kävi hakemassa paketin postilaatikosta viime viikolla ja en pystynyt pitämään sitä salassa enempää, joten se sai avata paketin saman tien. Ainakin kirja oli mieluinen, sillä se luki se kolmessa päivässä loppuun. Eikä tuo siis normaalisti lue oikein mitään. Ajattelin nyt tehdä ystävänpäivän kunniaksi tän paljonkin blogeissa pyörineen Boyfriend tagin, jossa poikaystävä vastaa kysymyksiin musta/meistä. Mä halusin vähän tehdä tästä erilaisen kuin mitä yleensä näkee ja vaihoin suurimman osan kysymyksistä. Kursiivilla näätte mun kommentit noihin Petjan vastauksiin.


1. Milloin on mun syntymäpäivä?
16.6.1992
2. Missä oon syntynyt?
Kotkassa
Tähän sai kyllä vähän vinkkiä, kun ei ihan tarkkaan muistanut. :D
3. Minkä väriset silmät mulla on?
Mahdoton sanoa mikä väri se on. Jotain ruskean suuntaista.
Hahah! On niissä ruskeetakin jonkun verran, mutta pääväri taitaa olla vihreä. :D
4. Mistä ruoasta pidän/en pidä?
Pidät ainakin kasvisruoista ja monesta sellaisesta mistä minä en pidä, esim. avokado. Kaikki herkut kyllä tuntuu maistuvan..! Et pidä ainakaan maksamakkarasta :D
Maksamakkarakin kyllä menee.
5. Katson telkkaria. Mitä sieltä luultavimmin tulee?
Suomen kaunein koti tai jotain muuta sisustukseen yms härpäkkeisiin liittyvää.
Tai joku hääohjelma tai Frendit.
6. Mikä on lempibändini/-artistini?
JVG
7. Milloin tapasit vanhempani?
Tarkkaa päivää en osaa sanoa mutta noin kuukausi(?) sen jälkeen kun tavattiin.
8. Mikä on mun kengännumero?
36??
Arvasin, että se vastaa noin koska oon kysynyt tätä joskus aikasemminkin. :D Mutta oikea vastaus siis 38.
9. Mikä on oudoin tapani?
Luoda keinotekoinen ärtymys
Okei, oisin keksiny tähän ite vaik mitä muuta, mut tääkin joo ihan hyvä.
10. Missä olen hyvä?
Ruuanlaitossa! 

Tajusin just ettei mulla ole yhtään kameralla otettua kuvaa Petjasta.

11. Missä olen huono?
En tiedä sopiiko tähän, mutta asioiden samanaikainen tekeminen eli ns. multitasking tuottaa ajoittain ongelmia ja itseaiheutettua kiirettä..
Huvittavaa, tää on yks mun vahvuuksista mitä mainitsen aina työhakemuksissa.
12. Mistä urheilulajista pidän eniten?
No jääkiekko?!
13. Mikä on lempibiisini?
Can you feel the love tonight
Aaw! Meiän biisi <3
14. Mikä leffa saa minut itkemään?
Nimeä en muista mutta se animaatio missä seikkaillaan sen pikkutytön pään sisällä.
Inside Out
15. Olemme ravintolassa. Mitä luultavimmin tilaan?
Lehtipihvi ja ranskalaiset
Puhuin pitkään etten oo syöny lehtipihviä vähään aikaan, mut en nyt ehkä ens kerral enää tilais :D
16. Entä juomaksi?
Kokista tai valkoviiniä
Ite oisin sanonu vettä.
17. Jos keräilisin jotain, niin mitä se olisi?
Ilmaisjakelumainoksia
Hahah!! :D
18. Mitä toivoisit etten tekisi?
Ettet kritisoisi omaa ulkonäköäsi/"väsynyttä" naamaasi
<3
19. Mikä outo taito minulla on?
Mitata kahvinkeitossa veden määrä pelkän kuuloaistin varassa :O
Joo tää on kyl vähän outo!
20. Jos asuisin ulkomailla, niin missä?
Espanjassa?
Si!

Pakko tyytyä näihin Snapchat-kuviin!

21. Mitä pelkään?
Kaunaa? Sitä elokuvaa siis :D
22. Mikä on mun lempinimi?
Niitä on niin monta ettei pysty edes luettelemaan. Riippuen tilanteesta ja sen hetkisestä fiiliksestä niin esim. kiukkunette.
...tai lattianette (jos istun lattialla) yms. Aattelin et tähän tulee Tete tai Murmeli tai joku! :D
23. Mikä on mun lempiväri?
Ei mitään hajua
Sininen
24. Mitä teen ensimmäisenä aamulla?
Keität miulle kahvia :D
25. Mikä on mun toinen nimi?
Pia Sofia
26. Mikä on parhaan ystäväni nimi?
Jonna, Ella, Emminoora, Inka tai Ninni - kai se joku näistä on
Ei oo yhtä yksittäistä, ni tää oli parempi ku hyvä vastaus. :)
27. Kumpi meidän parisuhteessa sanoo viimeisen sanan?
Tähän väsynyt vastaus että kyllä ne päätökset yleensä yhdessä tehdään aina
Samaa mieltä.
28. Millainen olen tyttöystävänä?
Huolehtivainen, huomioonottava, kuunteleva ja aina iloinen!
<3
29. Miten minut saa ärsyyntymään?
Sitä olen yrittänyt keksiä tässä kohta viimeisen puolen vuoden aikana.
Hahah, ainaki se jos en saa ruokaa!
30. Entä piristymään?
Yleensä sinut saa piristymään pienillä teoilla ja huomionosoituksilla ja unohdat murheet nopeasti!
Siinä se onkin paras!
Nauroin näille vastauksille ihan hirveesti. En tiiä onko nää teiän mielestä yhtä hauskoja, mutta mun mielestä nää oli ihan parhaita. Tehtiin tää myös toiste päin, et mä jouduin vastaa kysymyksiin. Aika hauskaa! :D

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3