Muotia Lidlistä

Oon ollut melkeen vuoden jo ostelematta hirveästi vaatteita. Mulla on vaatekaapissa käytännössä kaikkea mitä voi tarvita ja päätinkin silloin vuosi sitten, että ostan vain tarpeeseen tai jos joku vaate on tosi ihana ja keksin sen ympärille useempia asukokonaisuuksia. Tämä sujuikin oikein hyvin, ostin vuoden aikana vain noin neljä paitaa ja kaksi hametta (tai ainakaan en muista ostaneeni juuri muuta :D).
Nyt kun aloitin vähän aikaa sitten työt yhdessä vaatekaupassa, niin yhtäkkiä kaappiin on alkanut kerääntyä vaikka mitä uutta. Ja yhtään ei helpota, että huomenna Lidliin tulee myyntiin Heidi Klumin Esmaralle suunnittelemat vaatteet, joista mainitsinkin syystrendi-postauksessa. Oon aika vähän ostanut Lidlistä vaatteita, mutta useasti siellä on ollut kyllä kivoja malleja hyvään hintaan. Ja tää mallisto ei todellakaan tee poikkeusta!
Nyt aattelin esitellä teille mun lempparit kyseisestä mallistosta. Olin suunnitellut ostavani ainakin mustan pitkän takin (vika kuva) ja jonkun paidan. Vielä kun osaisi päättää että minkä näistä.
(psst. klikkaamalla kuvia saat lisää tietoa tuotteista)


Esmara by Heidi Klum, Lidl, skirt
Esmara by Heidi Klum, Lidl, college hoodie
Esmara by Heidi Klum, Lidl, dress
Esmara by Heidi Klum, Lidl, leather jacket
Esmara by Heidi Klum, Lidl, sweater
Esmara by Heidi Klum, Lidl, jacket
Esmara by Heidi Klum, Lidl, bomber jacket
Esmara by Heidi Klum, Lidl, long jacket

                                   (kuvat Lidlin sivuilta)
Ja koska haluan olla varma, että saan haluamani tuotteet, niin ajattelin olla huomenna kahdeksalta Lidlin oven takana odottamassa kunnes kauppa aukeaa. Olen valmis myös käyttämään kyynärpäätaktiikkaa, joten kehotan väistämään, jos näät minut rynnimässä vaatteiden luo huomenna. ;)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3