Ajatuksia meikkaamisesta

Ella Matilda haastoi eilen kaikki Starboxin bloggaajat meikkikyselyyn, ja ajattelin tänään vastata haasteeseen.
Varhaisin meikkimuistosi?
Muistan saaneeni noin 9-vuotiaana joululahjaksi mun ensimmäisen meikkipussukan, jossa oli ainakin värillinen huulirasva, leikkihuulipunia ja glittergeeliä. Samoihin aikoihin olin varmaan leikkinyt yhdellä äidin ruosteenpunaisella Yves Rocherin huulipunalla, ja sama väri löytyy nykyään munkin huulipunakokoelmista.


Mitä meikkejä löytyy käsilaukusta?
Mulla on nykyään aina pieni laukku mukana, joten sinne laitan yleensä vain huulirasvan ja päivän huulipunan.
Lempituoksusi?
Mulla on nyt pitkään ollut Livboxista tulleita hajuvesitestereitä käytössä. Niistä kaikki Marc Jacobsin tuoksut on ollut mun mieleen. Erityisesti Honey. Niiden lisäksi oon nyt käyttänyt oikeastaan vaan Victorias Secretin vartalotuoksua, Coconut Passion ja jotain vanhaa Adidaksen tuoksua, mutta mikään noista ei oikeastaan oo mun lemppari. Kunhan saan nuo testerit käytettyä pois, voisin ostaa jonkun uuden hyvän.

Sokos

Henkilökohtainen kauneusvinkkisi?
Ehdottomasti se, että huolehdi ihonhoidostasi! Kun iho on kunnolla puhdistettu ja ravittu niin meikkikin näyttää hyvältä.
Uusi kosmetiikkalöytösi?
Too Facedin Better than sex -ripsari. Sain sen tuliaiseksi iskältä ja veljeltä kun he kävivät Tsekeissä ja tosta tuli kyllä heittämällä mun lempiripsari.


Ikimuistoinen virheostoksesi?
Heti ekana tulee mieleen Lumenen joku seerumimeikkivoide. Koostumus oli liian outo mulle, vähän kuin seerumi ja meikkivoide ei olisi sekoittuneet kunnolla.
Meikkivoiteella vai ilman?
Meikkivoiteella.


Eyeliner vai kynä?
Kynä, oon tykännyt jo pidempään vähän pehmeämmästä lookista.
Tuote jota ilman et tule toimeen?
Ella vastasi että Beauty Blender ja mun on kyllä pakko vastata sama. Sillä on niin helppo ja nopea saada tasainen meikkipohja. En käytä sitä kovin usein muiden tuotteiden levitykseen, mutta tiedän että saisin sillä beikattua ja levitettyä peitevoiteet. Joten pakko kyllä sanoa BB.
Tuote jota haluaisit kokeilla?
En oo vähään aikaan tutkinut uutuusmeikkejä, joten teen sen nyt. Selasin elevenin sivuja vain hetken ja sain heti mieleeni ainakin kolme tuotetta, jotka haluaisin testata. Sensain 38-mascaran, Lancomen Hypnose-mascaran ja YSL:n huulipunan, ei väliä sävyllä. Mitään näistä en tarvii, mutta tiedän näiden olevan niin monen luottomeikkejä, että nää haluisin kyllä testata.

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3