Essencen lempparit

Mun sisko soitti mulle viikonloppuna ja kysyi apua essencen meikkien kanssa. Kerroin oikeestaan vähän kaikista niistä mistä mulla oli vähääkään kokemusta, eli aika monesta tuotteesta. Ja oon miettinyt jo pidemmän aikaa, että kertoisin täälläkin mun lempimeikeistä essenceltä. Niitä on nimittäin muutama.

Kirjoitin noin vuosi sitten essencen meikeistä ensimmäistä kertaa, kun huomasin merkin rantautuneen Tokmanneille. Tykästyin silloin kaikista eniten I<3Extreme -ripsariin (alhaalla), joka oli vedenkestävä, tuuheuttava ja edullinen - niin kuin merkin muutkin tuotteet.
Hopea eyeliner oli erittäin huokeasta hinnastaan huolimatta iloinen yllätys ja huulipunastakin (sävy 06 Barely there) tykkäsin paljon. Haluaisin vielä testata mattahuulipunat, sillä niiden pitävyys ja mattaisuus kertovat paljon merkin punista.

Tänä keväänä sain WhyNOT pr:n kautta ison kasan essencen meikkejä testiin, sekä voitin toisen satsin arvonnasta. Näistä löytyikin monta uutta lempparia lisää.
Huultenrajauskynät. Pelkkää lovee! <3 (valitse ultra last lipliner kun haluat KUNNOLLA pysyvän rajauksen!)
Colour & care -huulipunat. Nää kosteuttaa kuin huulirasva, tuoksuu kuin karkki ja näyttää huulillakin hyvältä!
Kynsilakoissa on iso valikoima värejä, pysyvyys ei ihan parasta, mutta erittäin peittäviä hintaansa nähden. Parhaimpia on mun mielestä the Gel -sarjan lakat.
Tein vasta videon viiden tuotteen kesämeikistä, jossa näkyykin loput lempparini:
Make me brow -kulmageelit. Ihanat sävyt ja helppo levittää pienellä harjaspäällä.
Matt bronzing powder. Superiso pakkaus, ihana tuoksu ja kunnon pigmentti.
Mosaic blush. Kesäisin poskipuna mitä mulla on.
Colour correcting -peitevoide. Keltainen sävy peittää tummat silmänaluset.

Ootteko te rakastuneet essenceen?

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3