Bonuswayn hyödyntäminen kesäaleissa

*Kirjoitus sisältää Affiliate-linkkejä, ja saan sen kautta rekisteröityneistä tilauksista pienen komission itselleni. Linkin perään olen sijoittanut sanan *klick.*

"Jokainen ymmärtää että siinä on järkeä."
Mä oon liittynyt silloiseen Ostohyvitys-palveluun jo vuonna 2015, ja nyt sain mun ensimmäisen 15€ bonuksen mun tilille, mikä on vähimmäissumma rahoja tilittäessä. Alkuaikoina missasin vaikka kuinka monet bonukset, koska en muistanut tarkistaa olisinko voinut saada bonuksia. Nykyään kuitenkin tarkistan aina ennen nettiostosten tekoa löytyykö kauppa Bonuswaysta.
Bonuswayn käyttäminen on simppeliä. Kirjaudut ennen nettiostosten tekoa Bonuswayhin ja etsit heidän sivuiltaan kaupan, jossa aioit asioida. Kun olet siirtynyt kauppaan Bonuswayn kautta, saat myöhemmin ostoksistasi bonukset omalle bonustilillesi.

Mä oon liittänyt mun Facebook-profiilin mun tiliin, joten kirjautuminenkin on superhelppoa. Bonuswayssa on tällä hetkellä yli 800 verkkokauppaa. Näet sivuilta juuri alkaneet alennusmyynnit, saat alennuskoodeja ja joskus verkkokaupat korottavat bonuksiaan, joten niitäkin on helppo seurata ja kerätä normaalia enemmän bonusta.
Tilasin itelleni vasta laukun Zalandolta ja tämän kesän häihin hameen Nelly.comista. Äitienpäivälahja tilattii Adlibrikseltä ja oon usemmasta kaupasta tilannut itelleni kenkiä. Viime kesänä varasin mun Pärnun matkan Matkavekan kautta ja Pizzaonlinesta ruokaa tilatessaan saa myös bonusta.

Kesäalennukset on vasta alkaneet, verkkokaupoilla on hyvät alennukset ja helposti tulee ostettua netin kautta jotain. Silloin kannattaa ehdottomasti hankkia vähän takaisin alennuksiin käyttämistään summista. Kannattaa liittyä Bonuswayhin (*klick) ja ensimmäisestä ostoksestaan saa 10€ liittymisbonusta (jos liityt antamani linkin kautta).

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3