Olen kiitollinen...

Joku ehkä huomasikin mun Bullet Journal -postauksessa kuvan sivusta, jossa luettelin kiitollisuuden aiheita auringon säteisiin. En ole ennen kirjannut ylös tällä tavalla päivittäin asioita, joista olisin kiitollinen tai onnellinen, mutta huomasin että se oli plussaa varsinkin huonoina päivinä. Silloin sain mietittyä kuitenkin niitä asioita, joista kaikesta huolimatta pitäisi olla kiitollinen. Maaliskuussa olin siis kiitollinen..
- kun Petja siivosi ja laittoi ruokaa ♥
- etäpäivistä
- blogin seuraajista ♥
- kun kavereiden kanssa juttu jatkuu siitä mihin se viimeksi jäi ♥
- perheestä, jolle voi kertoa kaikesta ♥
- että on töitä
- että joku hoitaa ja huolehtii kun olen kipeä ♥
- yöajeluista
- terveydestä
- omasta oma-aloitteisuudesta ja kehittyneestä sosiaalisuudesta


- kun hemmoteltiin viemällä syömään ♥
- viikonloppuna pitkään nukkumisesta
- työreissuista
- uusista ihmisistä
- kun saa nukkua kullan kainalossa ♥
- kun Petja yllätti siivoamalla
- säännöllisistä töistä: pe alkaa viikonloppu
- kun sai nauraa paljon hyvässä seurassa ♥
- omasta ajasta kun Petja oli pelireissuilla
- päiväunista rankan päivän jälkeen



- kun kotona odotti iloinen vastaanotto kun saavun töistä ♥
- kun voi hassutella kotona ja olla oma itsensä ♥
- ihanasta kevätilmasta
- liukuvista työajoista
- lohdutuksista kun sattui
- lähikaupan hyvästä palvelusta
- meikkaustaidoistani
- kun joskus saa vain olla
- että olen oppinut olemaan nolostumatta pienistä
- keväästä
- että Petjakin pääsee välillä mukaan Lpr
Muistakaa olla kiitollisia pienistäkin arjen asioista! :)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3