Treenivinkki

Niin kuin tonne mun ekaan postaukseen kirjoittelinkin, niin tällä hetkellä mun ainoa urheiluharrastus on salilla käynti. Paitsi nyt pikkuhiljaa hyvien ilmojen sattuessa yritän taas käydä vähän enemmän lenkillä. Tykkään kyllä kävellä tuolla Linnoituksen ympäristössä tai Saimaan viertä. Salitreenin lisäksi ois tietenkin hyvä aina tehdä myös jotain aerobista, joita yleensä teen kotona. Ennen olen käynyt pelailemassa sählyä kaveriporukassa, kävin siskon kanssa vuoden zumbassa ja oon kokeillut myös liikuntakeskuksen ryhmäliikuntoja. Mutta välillä on vaan niin vaikea lähteä mihinkään treenin takia ja silloin kuvaan astuu kotitreeni. Mun yks lemppareista on ollut jo kolmen vuoden ajan Tone It Up. Heidän Youtube-tililtään löytyy kaikkea mahdollista HIIT-treeneistä, vatsa- ja pyllytreeneihin. Sieltä sekä heidän nettisivuiltaan löytyy myös hyviä reseptejä ja vinkkejä elämäntapamuutokseen. Treenit eivät ole kovin pitkiä, välillä teen niitä itsekin pari videota putkeen, mutta tehokkaita ne kuitenkin on. Tein joskus omasta treenaamisesta blogiin juttua, ja sieltä voitte käydä katsomassa millasia tuloksia sain näillä videoilla pari vuotta sitten aikaan.





Tone It Upilla on myös ympäri vuoden muutamia treeniohjelmia. joista suosituin on varmasti 8 viikon Bikini Series, jossa treenataan kroppa kuntoon ennen kesää. Ohjelmaan osallistuminen on ilmaista ja käy helposti heidän nettisivujensa kautta. Osallistujat saavat muutaman terveellisen ruokaohjeen, viikottaiset treeniohjelmat ja mahdollisuuden osallistua kilpailuihin. Sitten eikun treenaamaan! :)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3