Mä on niin TÖÖT!!

Oon niin väsynyt! Tein kaks hyvin lyhyttä päivää töitä ja oon ihan poikki! Eilen en jaksanut käydä edes kaupassa ja tänään tekis vaan mieli löhötä sohvalla. Oon nyt ollut reilusti yli puol vuotta ilman töitä, pääsääntöisesti kuitenkin vielä opiskelen. Eli ei sen puoleen mitään hätää, en ole virallisesti työtön. Oon kuitenkin hakenut koko kevään eri paikkoihin töihin, muutamissa haastatteluissakin on tullut käytyä, mutta ennen viime tiistaita en ollut missään töissä. Tiistaina mulle soitettiin eräästä tapahtumatuotanto-firmasta ja sain heti buukattua itelleni pari lyhkästä promoa viikonlopuksi. Ihan perus kampanjapromoa, jollasta oon tehny periaatteessa aiemminkin Loisteessa. Enkä tuolla edes kovin montaa tuntia pyörinyt. Silti oon nyt ihan TÖÖT!!


Tää ois nyt tarkotus pitää sellasena kakkostyönä, jota vois tehä sillon kun keikkoja on tarjolla eikä ole muita töitä. Pitäis vielä jostain hommata se ykköstyö! Opiskelut alkaa olla nimittäin siinä vaiheessa, että jäljellä on enää oppari ja sekin alkaa nyt pyöriä kohta kovempaa liikkeelle. 

Kävin töitten jälkeen nopeasti satamassa, tiesin että Lappeenranta GP -tapahtuma ei ole vielä loppunut ja että ehtisin nähdä ainakin lopun. Kävin ostamassa vedyn ja katselin kisojen meininkejä kioskin penkiltä. Kun pääsin satamasta kotiin, siskoni ilmoitti että tulee käymään mun luonani ja oli mukavaa että sai rankan työpäivän jälkeen seuraa. Käytiin kaupassa ja mä tein juustosarvia. Harmi vaan, että siskoa tultiin hakemaan muutama minuutti ennen kuin sarvet oli valmiit. No ainakin mulle jäi niitä nyt sit enemmän :D Nyt alan olee jo niin puhki, että taidan enää katsella hetken telkkaria ja tämän päivän videon SacconeJolya. Sit pehkuihin, öitä! :)

EDIT // Firman nimi muutettu muotoon eräs tapahtumatuotanto-firma. En halunnut, että nimen mainitsemisesta koituu mitään harmia.

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3