Fave Nails 2

Viimenen tämän kuun postaus, iiiks! Oon selkeesti yrittäny tässä kuussa olla vähän aktiivisempi ja musta tuntuu et nää kynsipostaukset auttaa hyvin tän postaustahdin ylläpitämisessä, koska nää kuvat on nii nopeet ottaa ja ei tarvii välttämättä kirjottaakaan kovin paljoo! :)

Tänään oon ollu ihan hullun ahkera, heräsin jo kasilta (mikä on mulle ihan sika aikasin :D) ja oon pessy pyykkiä ja tiskaillu. Nyt ois tän postauksen vuoro ja seuraavaks taidan ottaa alkulämpät imuroinnista ja sen jälkeen tehä viel jonkun nopeen treenin ennen suihkua.

Varmaan moni jo ihmettelee, että missä on parit viime Livbox-päivitykset ja voin kertoa että ei hätää, ne on tulossa. Molemmat täl kertaa videon muodossa, joten ne vie vähän enemmän aikaa kun normaalisti. Mutta kyllä ne sieltä vielä tulee :D



Tällä kertaa kynsiin valikoitui kiva keväisen keltanen lakka. Ostin tän joku pari kuukautta sitten H&M:stä vaan eurolla, ja koska oon keväisin aina ihastunut uudestaan tohon keltaseen väriin, niin tottakai tuo piti ostaa. Kävin alkuviikosta muutamassa työhaastattelussa ja olin niihin valinnut sellasen keltaisen topin, jonka kanssa tän lakan mätsäsin.


Laadultaan tää ei musta ole kovin hyvä. Mulla on muutamia H&M:n lakkoja, jotka kestää ihan sen vaadittavat pari päivää tosi hyvänä. Mutta tää ei oo kyllä yks niistä. Tää kävi halkeilemaan jo heti ekana päivänä, mutta koska yritin olla tosi varovainen näitten kanssa niin sain ne kestämään ihan OK:na sen muutaman päivänä. Nyt pitäis sit päättää jo seuraavaa lakkaa, tänään lähen varmaan tohon pinkkiin!

Ei muuta kun hyvää vappua kaikille ja toivotaan et se aurinko ees pilkistäis tänään joka kolkkaan! :))

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3