Viimeiset kesäpäivät!

Hello my friends!
Tuntuu et oon vähän myöhässä näitten mun asukuvien kaa, koska nää on otettu jo pari viikkoa sitten. Mut ainaki sain ne tänne lopulta. Nää kuvat on otettu elokuun vikal viikolla kun oli viel sairaan lämmintä, joten älkää ihmetelkö et mite oon tarennu hameessa. :D


Elikkä tän asun vanha kulmakivi on tuo vihree trikoohame. Oon ostanu sen jo pari vuotta sitten H&M:stä, koska sillon oli jonkinnäkönen vihree kausi ilmeisesti menossa. Ja sit kun päätin kuvauttaa tän asun ni mikäs sen parempi ku luonnon helmas, äitin puutarhassa otetut kuvat. Tykkään ku tuo hiusten väri sointuu kivasti näitten kaikkien vihreen sävyjen kaa. :)


Moi, en oo ottanu koko kesänä aurinkoo!

Hi guys! Here's some outfits again for my autumn challenge. I have here my green skirt from H&M, and the rest is quite new. Comment if you like this outfit! :)


Niittejä kantapäissä! Nää kengät on nähty ennenkin täällä blogissa, en vaa ite ees meinannu muistaa sitä. Varmaa mun ekassa ja vanhimmassa asupostauksessa mulla tais olla nää samat mokkakengät. Nostalgiaa..

 Oon ollu tosi laiska nyt kuvauttaa mun viime viikon asuja. Pitäis laittaa ylös kaikki mitä mul on ollu päällä ja lavastaa teille uudet kuvat. Siel on kuitenki ollu vaik mitä hyvii kuvia. Ehkä suurin työ siin on se, et ostin vast uuden kameran (jota en herranjestas oo täällä esitellykkää :o) ja sitä varten pitäis asentaa koneelle joku ohjelma tai vastaava. Normaalist sehä onnistuu kätevästi sen cd:n kaa mikä siin paketis tulee, mutta kun mun tällä vauvaläppärillä ei oo cd-asemaa. Eli pitää kai netist metsästää ne asennettavat ohjelmat.


Nää kuvat on kuitenki räpsitty viel vanhal kameralla, ja taidan ehkä turvautuu siihen jos vielä laiskottaa ton ohjelmiston kanssa. Jos nyt kuitenkin palataan asuun niin yhdistin ton hyvinkin kesäisen ja lyhyen(!!) hameen ohuen neuleen kanssa. Ja asusteetkin sai olla sit vaa mustaa, ja molemmis sekä laukussa että kengissä oli tällä kertaa myös niittejä. Tuovat vähän edgeä tohon asuun.

Hame Skirt / H&M
Neule Sweater / Veromoda
Laukku Handbag / kaverin siskon vanha
Kengät Shoes / tosi vanhat

Mitäs tykkäätte? Ja kertokaa ihmeessä mitä tykkäätte koko tän haasteen ideasta. Onko mitään järkee vai onko ihan ajanhukkaa? :D

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3