Fashion is what you buy - style is what you do with it!




jumpsuit, shoes, clutch, necklace H&M, watch o.n.e, blazer Forever21

Musta tuntuu ettei mulla oo "omaa tyyliä". Pukeudun millon mitenkin huvittaa; välillä rentoon jersey-paitaan, välillä asiallisemmin ja joskus jopa ihan perus t-paita farkut yhdistelmään. En sanois että mun tyyli on konservatiivinen, rock tai sporttinen. Joskus mun asu saattaa olla jotakin noista, mutta joskus se voi olla ihan muuta. Joko en oo vielä löytänyt omaa tyyliä tai sitten mun ei oo tarkotuskaan. Ehkä mun tyyli on sekotus vähän kaikkea.


I think I don't have signature style. Sometimes I put on loose jersey t-shirt, sometimes I dress more "mature" and even sometimes I wear just basic t-shirt and jeans. I wouldn't say my style is conservative, rock or sporty. Sometimes it might be something of those but it also can be something very different. Maybe I'm not supposed to find "my own style", maybe it could be mix of everything.


"Style is a way to say who you are without having a speak." -Rachel Zoe


2 kommenttia

  1. Siis lähditkö ihan ulos noin, ilman housuja? En ole muuten mikään niponapikukkahattutäti, pari vuotta sinua vanhempi ja tekee niin pahaa kesällä nähdä jossain tyttöjä ja naisia, joilla pers posket vilkkuu kun jollain iines ankalla... kamalin muoti-ilmiö ikinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos rehellisestä mielipiteestä! :) Ihan ylioppilasjuhlissa olin, kuvat on kesäkuulta. Ja tuo viimeinen kuva ehkä vähän hämää kun nostaa kättä ylös, ei nuo niin ylös tule. Pylly on visusti piilossa! ;) Mutta tyylinsä kullakin, musta lyhyt jumpsuit imartelee hyvin sääriä.

      Poista

Iso kiitos kommentistasi! <3