Tykkimäkeen, mennään Tykkimäkeen!

Jei ehdittiin kuitenkin käymään Tykkimäessä, vaikka aattelin et tän kesän huvipuisto käynti jää tekemättä. Mut onneks huvipuistot on auki vielä elokuussakin. Itehän en enää uskalla juuri mihinkää laitteisiin mennä, oon niin nössö! Mut se tunnelma, hattarat ja koko se tunnelma (katot ku äidit kirkuu rauhallisten lastensa vieressä kun niitä kieputetaan ties mihi suuntaan). :) Mä tyydyn yleensä käymään vaan niissä kaikkein turvallisimman olosissa ja lällyimmissä laitteissa, mutta eipä ainakaan tule ikinä enää paha olo. (Vink, vink S! ;))



 Hiukset hyvin, check!


Pakollinen hattarakuva. Pakollinen huvipuisto hattara. Kuka menee huvipuistoon ilman et syö hattaraa! :D


Kiertoajelulla! Siinä näkyy muuten ekaa kertaa mun tatska! :)

Alla: Frogin kanssa. Mulla oli päällä ihan vaan musta perustoppi Vilalta, Onlyn asteekkikuvioiset housut ja valkoset tennarit. So simple! Olin aluks aatellu laittaa shortsit, mut aamul näytti nii pahalta se ilma et tyydyin pitkiin housuihin. Huono valinta, oli ihan älyttömän kuuma. :S



Kivet sille! Mysteerio-talossa tais olla joku opperaesitys menossa! :D



HAhahhahaa, tämän kivan voitin narunvedosta :D


Ja lähtiessä piti ottaa viel toinen hattara mukaan. NAM! :)

I was in amusement park the other day, and here's some pictures from that trip.

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3