Joulukalenteri: 2. adventti - joululahjat

2. adventti jo menossa ja kahen viikon päästä takana on valmistujaiset ja hetken päästä jo joulu. Tänään puhutaan sitten joululahjoista. Itsehän olen ollut jopa niin noheva, että olen ostanut vasta vanhemmilleni lahjan ja osallistuin Joulupuu-keräykseen, jossa ostetaan vähävaraisten perheiden lapsille heidän toiveidensa mukaiset lahjat. Itse ostin 11-vuotiaalle tytölle lahjakortin ja palautin lahjan joulukortin kera keräyspisteeseen.


Mun Facebook-seinälle ponnahti tänään myös kuva+stoori pariskunnasta, joka oli jättänyt tänä vuonna lahjat ostamatta tutuille, joilla on jo kaikkea, mutta nämä rahat he olivat pistäneet Joulupuu-keräykseen. Ensi vuonna voisin itsekin tähdätä tähän! :) Erilaisia keräyksiä on ympäri Suomea ja kannattaa ehdottomasti ottaa osaan jostain niistä.

xmas gifts


Mun omat lahjatoiveet näyttäisi tänä vuonna painottuvan vahvasti tuonne tekniikan pariin. Uusi läppäri on melkein ehdoton, kahvinkeitinkin multa puuttuu ja pleikkarin tartteisin dvd:itä sekä muutamaa peliä varten. Vaatteita haluisin tietenkin vaikka kuinka paljon, mutta tuo Calvin Kleinin alusvaatesetti (tai Björn Borgin vastaava) ois kyllä niin siisti! Konjac-sieni on sellainen kasvojen puhdistussieni, joita oli myös I love me -messuilla myynnissä, mutta ne jäi minulta silloin ostamatta.


Mun omat paketoinnit tulee olemaan tänä vuonna, jotain näiden väliltä. Multa löytyy nimittäin perusruskeeta lahjapaperia ja punaista nauhaa, mutta paperin ajattelin koristella vielä valkoisella maalilla. Kortit oon tehny tänä vuonna ns. pistetyönä, joista näätte kuvan tossa alla.


Nyt on Tuntematon katsottu ja alan pikkuhiljaa hivuttautua vanhempien luo katsomaan Linnan juhlia ja nauttimaan suklaakakkua! :) Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3