Joulukalenteri: 4. adventti - Parhaat joulubiisit ja -leffat

Nyt oon selvinnyt tästä touhun täyteisestä viikonlopusta. Perjantaina mulla oli valmistujaiset, johon valmistautuminen alkoi jo torstaina. Lauantaina oli isoisoäidin 97v. synttärit, työporukan pikkujoulut ja sukulaisten kesken pikkujoulut mun vanhemmilla. Tänään on mennyt ihan höntsäillessä ja kävin pitkästä aikaa myös saunassa. Ihanaa! <3

JOULUMUSIIKKI

- Last Christmas
- Do they know it's Christmas?
- Varpunen jouluaamuna
- Kerran joulukuun aikaan
- Feliz Navidad
- Walking in the air
- All I want for Christmas is you
- Do you wanna build a snowman?
- Niityllä lunta ( Tulkoon joulu)
- Joulumaa

Joulumaa oli ala-asteella mun lempi joululaulu. Tänä vuonna oon tykännyt Diandran joululevyn innoittamana Kerran joulukuun aikaan -biisistä ja Frozen-leffasta tutusta Do you wanna build a snowman -laulusta (vaikkei se olekaan varsinaisesti joululaulu). Do they know it's Christmas -biisiin tutustuin kun olin yläasteella, ja silloin se oli ehdoton lemppari. Oon nyt kotona kuunnellut RadioAaltoa, koska sieltä tulee lähinnä joululauluja ja on päässyt virittymään tunnelmaan vaikkei lunta vielä olekaan.


JOULULEFFAT

- Painajainen ennen joulua
- Frozen
- the Crinch
- Joulupukki ja noitarumpu
- Joulutarina
- Rare export
- Rakkautta vain
- the Holiday
- Lumiukko
- Yksin kotona 1 & 2

Näitten lisäks haluisin ehdottomasti nähdä Artturi Joulun, Neljä joulua yhdessä päivässä ja Saiturin joulun. Tänä jouluna katotaan mun vanhemmilla Inside Out, vaikkei se joululeffa olekaan ja haluisin kyl kattoa Frozenin uudestaan.


Mitkä on teiän lempijoululauluja tai -leffoja?

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3