Festariasuja - Summer Up

Näytä sun Bandana!

Suuret pahoittelut heti tähän alkuun, lupasin tästä asusta kuvia jo viime viikolla instagramissa, mutta mulla ei vaan ollut yksinkertaisesti aikaa. Heinäkuu vaihtui ja nyt alkoi viiden päivän vapaatkin, joten tämän postauksen ajattelin pyöräyttää tänne heti ensi töiksi. Ulkona tuulee ja on märkää, mutta onneksi näistä kuvista taas välittyy vähän lämpöä tähänkin synkkyyteen. :)

Tokaksi festariksi mulla oli valittuna, myöskin tänä viikonloppuna järjestettävä, Summer Up. Oon ite vieraillut kyseisillä festareilla Lahdessa kahdesti. Ekan kerran 2010 kesällä ja toisen kerran viime kesänä. Nytkin oisi houkuttanut nähdä Nicki Minaj, oon tykästynyt tähän naiseen tässä hiljattain. Mulla olis ollu myös mahis päästä promootiohommien kautta Summeriin töihin, mutta heräsin ajatukseen liian myöhään. Noh, more money in my pocket!



Summer Upissa on aina hyvä meininki, alue on kohtuullisen pieni, mutta porukkaa on valtavasti. Molemmilla mun vierailukerroilla on ollut aurinkoista, ja siinä väenpaljoudessa vaatteiden puolesta vähemmän on enemmän. Tähän asuun sain suurimman inspiraation Anna Abreun Bandana-biisistä, tai lähinnä sen musavideosta. Ostin tän paidan synttärilahjaks itelleni Bik Bokista, ja aattelin et tää käy tähän asuun kun nenä päähän.

Tykästyin noihin bandanakuviohin jo kaks kesää sitten, mut sillon sitä kuosii ei myyty juuri missään. Nyt sitä alkaa olla jo niin monessa paikassa et en tiiä kuin kauan menee, et innostus lakkaa. :D


Nahkatakki // Bershka
Toppi // Bik Bok
Farkkushortsit // Gina Tricot
Korvikset // lahja
Kengät // Adidas
Bandana // vanha



Ostin noita glittertatskoja mun veljen ylppäreihin, sillonkin yhdistin niitä muutaman asuuni. Nyt keksin "uuden" tavan käyttää noita. Leikkasin pienen pätkän sellaisesta pitkästä tatskasta ja liimasin ikään kuin kaulakoruksi. Näppärä. Ja ihanan näkönen, ah oon nii rakastunu noihin! :)

Osaatteko yhtään arvata, mikä on seuraava festari? ;)

5 kommenttia

  1. Amm sieltä tulee ilosaari flow ja jurassic? ;D

    VastaaPoista
  2. Amm sieltä tulee ilosaari flow ja jurassic? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Damn, mistä arvasit ;DD viel yks noitten lisäks, mut jätetää se vaik muille yllätykseks .. :D

      Poista
    2. Hahaha iisipiisi ku tiedän mis oot käyny! ;D

      Poista
    3. Hahaha iisipiisi ku tiedän mis oot käyny! ;D

      Poista

Iso kiitos kommentistasi! <3