Fave Nails 3

Voihan elämän kevät! Mihin kuoppaan on itsensä kaivanut, kun yrittää vääntää opinnäytetyötä. Ei auta edes mielenkiintoinen aihe, varsinkaan siinä kohtaa kun pitäisi lukea teoriaa kaiken tueksi. Monena päivänä oon aatellut, että tuun kirjottamaan mielummin blogia. Mutta lopulta oon saanu itteeni niskasta kiinni ja tehnyt tärkeimmän. Eli lukenut kirjoja ja tehnyt muistiinpanoja. Täältä tullaan ammatti! :)

Jottei tää blogi nyt ihan kuivahtaisi kasaan, niin aattelin tehä teille vähän postauksia tässä pikkuhiljaa. Aattelin ensiks lisätä uuden lempilakkapostauksen, tässä on myös mun uusin yksilö lakkakokoelmiin.

Suhteellisen samansävyiset lakat Dependiltä ja Rimmeliltä. Koralli on pop!


Rita Oran Rimmelille suunnittelemat lakat - 60 Seconds Super Shine - on kestäviä, intensiivisen kiiltäviä ja helppoja levittää. Ostin ite sävyn Oragina. Olin aatellut ensin ostaa Essien samantyylisen korallin, peach side baben, mutta päädyin lopulta hinnan takia tohon Rimmeliin. Enkä ollut noita Rita Oran lakkoja vielä kokeillutkaan.


Lopputulos oli tosi kiiltävä ja lakka kesti monta päivää. Olisi varmaan kestänyt pidempääkin, mutta oon nyt taas päässyt tohon lakkaamisen makuun ja vaihdellut 2-3 päivän välein lakkoja. Iski pakkomielle käyttää jokaista lakkaa, jonka omistan. :D Suosittelen testaamaan noita, hintalaatusuhde on nimittäin kohdallaan.

Ps. Siinä näkyy mun uus rannekoru Bijou Brigittestä!

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3