Shoppailuja

Kerroin teille pari postausta sitten vaatteista, joita oon ostanut. Kuten huomasitte, suurin osa mun vaatteista on ostettu H&M:stä. Koska ostelen aika paljon vaatteita (varsinkin nyt kun yritän tehdä vaatekaapistani järkevämmän), on mulle tärkeää ettei vaatteet oo mitenkään hirveen kalliita. Tähän joku vois varmasti sanoa, että kannattais panostaa laatuun. Noh, heille mä vastaan, et mun palkoilla en sais ostettuu kun kaks kertaa vuodessa itelleni jotain laadukasta (okei, pien kärjistys ehkä). Mä mielummin tässä vaiheessa elämääni kokoan vaatekaapistani sellasen kun siitä haluan ja mielummin pienellä rahalla. Sen jälkeen voin käydä myöhemmin päivittämään yks kerrallaan vaatekappaleita paremman laatusiin.

Marc&Spencerin mekko

Toisekseen, mun mielestä kaikki H&M:n vaatteet ei ees oo niin huonolaatuisia. Se riippuu vähän mitä ostaa. Suurimmaks osaks ostan itekkin sieltä varmasti sitä "paskaa" laatua, mutta on mulla myös sellasia mekkoja ja bleisereitä sieltä, joissa oikeesti se laatu tuntuu.



Vähän asiasta poiketen, mitä te tykkäätte tästä tämän kesän jutusta - seiskyt luvun hippipaidat ja kuosit. Oon pikkuhiljaa ite alkanu lämmetä noille, mut en oo löytäny viel yhtään paitaa joka sopis mun päälle. Tai ees mun vaatekaappiin. Jotain kiehtovaa noissa silti on!


Hei tässä postauksessa on myös kaks vaatekappaletta, jotka ostin itelleni. Osaatteko arvata mitkä? ;D
No mä kerron vastauksen - nää ylempänä olevat suorat housut ja tuo kakkoskuvan kolmiopaita.

Ja nyt hei - latasin näköjään kuvan, jota en aatellut ikinä tänne lisääväni. Nimittäin ylläoleva belfie! :DD Saan varmasti elokuun jälkeen kuulla tästä kuvasta, sillon tapahtuu jotain jännää. Siitä myöhemmin täällä lisää..... ;)




H&M:n mekot on yleensä vähän kaks jakosia. Jotkut on ihan parasta laatua "ikinä" ja jotkut täysiä fiaskoja. Oon nyt etukäteen vähän yrittänyt kattoa itelleni valmistujaismekkoa. Vähän näkee millaset mallit sopii ja mitkä ei. Ja minkä värinen ois hyvä. Ja mikä materiaali paras. Tässä postauksessa näkyy nyt neljä eri vaihtoehtoa, jota mulla on ollu. Tuo ykköskuvan mekko on Marc&Spenceriltä, se oli ulkonäöllisesti jotain sellasta mitä olin ettinyt, mutta eihän tuo istunut yhtään päälle. Ja se oli vielä pienin koko -.-

Viimeset kolme kuvaa on H&M:n mekkoja. Keltanen oli hauska, mutta tällä rintavarustuksella tuo kaula-aukko oli liikaa. Valko-musta mekko istu hyvin ja oli ihanan mallinen tosta ylhäältä, mutta materiaali oli ohutta trikoota, josta näky pahasti läpi. No sitten on vielä tuo kuviollinen, joka oli ihanaa scuba-kangasta. Se istu tosi hyvin ja oli just sen mallinen mitä oon hakenut, mut väristä en ollut niin innoissaan. Vierastan vähän tota vihreetä.

No mutta sellasia vaatteita on kokeillut viime aikoina. Mikä mekko oli eniten teidän mieleen? Ja mitä te tykkäätte H&M:n vaatteista? :)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3