Ootko mun seuraaja?

Oon päivitellyt jo pidemmän aikaa kahta eri insta-tiliä. Toinen on ollut mun "henkilökohtainen" tili ja toinen blogin tili. Nyt oon kuitenkin tullut siihen tulokseen, että aion poistaa tuon "blogi-tilin" ja mua voi jatkossa seurata mun toiselta tililtä @anegram.

Perustin alunperin ton blogi-tilin, koska halusin pitää oman elämäni jotenkin erillään blogista. Jossain vaiheessa tajusin kuitenkin, että ihan yhtä lailla tää mun "blogi-elämä" on mua ja toisin päin. Silloin jätin kuitenkin tilit erilleen, sillä aattelin ettei mun kaverit ja muut seuraajat, jotkaa seuraa mun anegram-tiliä, halua nähdä kuvia kauneustuotteista tai asukuvia. Jos sieltä löytyy juuri sellaisia seuraajia niin pahoittelut - niitä alkaa nyt valitettavasti sinne ilmestyä! En halua enää jakaa kavereitani ja blogini seuraajia kahteen leiriin - sillä oikeesti ootte samaa kohderyhmää. Niitä ketkä on kiinnostuneita siitä mitä mä teen! Joten jos ootte aikasemmin olleet mun fashi0nette-tilin seuraajia niin siirtykää ihmeessä seuraamaan mun "aitoa" tiliä - @anegramia. :)


Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3