Color Mask Paint - Turquoise highlights!

*Postaus on toteutettu yhteistyössä Kampaamo Parturi Net:n kanssa ja sisältää tuotesijoittelua!*


Heippatirallaa! Tänään pääsen vihdoin kirjoittelemaan teille uudesta tukastani. Viimeksi kun olen hiustenvärjäilyistä sun muista kertoillut täällä, niin tukka oli vielä pitkä ja punainen (tsekkaa TÄMÄ postaus). Mutta varmaan moni, joka viime syksynä oli jo remmissä mukana, niin huomasi että väri vaihtui vaaleaan ja pituutta lähti. Sen jälkeen ei ole tullut kuin kasvatettua tätä juurikasvua! :D

Elikkä tosissaan kävin maanantaina kampaajakaverillani Kampaamo Parturi Net:ssä ja rupesin hurjaksi! Pääsin nimittäin kokeilemaan uusia Color Mask Paint -suoravärejä.


Mulle laitettiin raitoja Turquoise- ja Blu Sky -sävyillä. Sen lisäks mun tukka oli menny niin kellertäväks et laitettiin myös keltasuutta taittava naamio. Heti kun nää saatiin päähän ni kävin jo suunnittelemaan, miten kesällä vois tehä saman tolla Pinkadelic-sävyllä. Myös tuo laventeli houkuttelis. :)


Mun ystäväni siis työskentelee tässä samaisessa kampaamossa, ja oon mm. leikkuuttanut tän mun polkan sillon kesällä Ninnillä. Pari vuotta sitten Ninni laittoi mulle ne turkoosit dippaukset niihin tummiin hiuksiin. Silloin jouduttiin vähän sekottelemaan et saatiin haluttu sävy, ja nyt kun tuli sitten turkoosi väri valmiina pullossa niin ajattelin kokeilla uudestaan. Tällä kertaa tosiaan vain raitojen muodossa.

Kampaamo Parturi Net sijaitsee Lappeenrannan Valtakadulla ja Ninnin lisäksi kampaamossa työskentelee myös äiti Pia. Molemmat erittäin ammattitaitoisia, ja suosittelen lämpimästi käymään kokeilemassa. Ninni tekee kampaamopalveluiden lisäksi ripsienpidennyksiä, rakennekynsiä ja hiustenpidennyksiä! :)



Mulla on tulossa teille pian lisää hiusaiheisia postauksia. Pääsin nimittäin tekemään yhteistyötä Kampaamo Parturi Net:n kanssa, joten tuotesuosituksia on ainakin jonkin verran luvassa! :)

Nuo Color Mask Paintit on nyt Net:ssä tarjouksessa 9,90/puteli. Jos joku väri kävi houkuttelemaan niin eikun kokeilemaan!! Nää on kuitenkin suhteellisen vaaraton tapa kokeilla jotain uutta sähäkkää väriä/tehostetta, sillä nää peseytyy pois 5-30 pesukerran jälkeen. :)

Palaillaan taas pian hiusten merkeissä!

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3