Lokakuun livbox!




Vihdoin!
Eihän siinä menny kun yli viikko että tähänkin blogiin saatiin postaus tän kuun livboxista. En muistaakseni tehny syyskuun livboxista postausta, joten näitä postauksia ei ollakkaa sit hetkeen täällä nähty. Syyskuun boksista otin kyl kuvat, mut ne oli mun mielest tosi huonos valos otettuja enkä jotenki jaksannu kirjottaa siitä mitään, kun ei siel juuri mitää mielenkiintosta ollu. Tän kuun boksi taas oli ihan semi hyvä, muutamia juttuja lahjotin eteenpäin, esim käsirasvoja on tullu nyt muistaakseni kolme mun tilauskauden aikana enkä mä valitettavasti tarvii käsirasvaa mihinkään aikaan vuodesta. Mikä on aika outoo, koska muuten mun iho on tosi kuiva. Mut kädet ei ikinä kuivu! :O



Sitten taas itse boksiin! Ite tykkäsin ehkä eniten tässä boksissa tuosta Schwarzkophin BC oil miracle -hiusöljystä. Valitettavasti se purkki on tosi pikkiriikkinen, mut on se kyl aika riittosaa tavaraa. Ovh tällä purkilla normaalisti on must aika paljon (19,50€/100ml), mut sain hyvän kipinän tästä ostaa itselleni ees jonkinmoisen hiusöljyn. Suosittelen tätä kyl kaikille kenellä on pitkät hiukset ja kenen latvat on tosi kuivat ja katkeilevat! :)



Toiseks eniten tässä boksissa ilostutti Marc Jacobsin Honey -hajuvesinäyte. Tuoksu on mun mielestä sopivan makea, mut kuitenkin myös raikas. Tänkin kohalla harmittaa että sitä on vaa se pieni näytepurkki. :/ Yritän säästellä sitä mahollisuuksien mukaan erityistilaisuuksiin, ni se ei lopu ihan heti!


Sitten paketista löyty edellisen boksin tapaan jotain Louis Widmeriltä, mikä oli iloinen uutinen. Tällä kertaa boksissa oli kuorintavoide. Täs on mukava rakeinen rakenne, jotenkin suolainen fiilis. En oo tätä viel sen suuremmin kokeillu, mut kun pyörittelin sitä tossa kämmenselkää vasten ni näytti ainakin et hyvin toi kuollut ihosolukko lähti veke.


Tän kuun boksista löyty myös täyskokonen Born to Bion suihkugeeli, joka tuoksuu mukavasti mangolta (mango on muuten mun lempituoksu :)). Tätäkään en oo kokeillu vielä in action, mutta tuoksun perusteella sanoisin että kannattaa kokeilla. Hintakin on vaan 8,95€ per pullo! :)


Sitten se käsivoide, jonka annoin suoraan äitille. Se oli Favoran täyskokonen hoitava käsivoide. Kokeilin sitä kerran ennen ku annoin sen pois, ja mun mielestä sen koostumus oli liian paksu mun käsille. Se ei siis imeytyny mun makuun tarpeeks nopeesti. Mutta tosi kuivakätisille uskoisin että se on tosi oiva rasva :D


Pakkauksesta löyty myös toinen tuoksunäyte. Tää toinen on Espritin Duo Woman. Tätäkään en oo kokeillu, mutta boksin mukana tullessa tuoteselostuksessa sitä kuvaillaan näin: "Sensuelli tuoksu sisältää vihreää omenaa, sitruunaa ja punaherukkaa. Lisäksi siinä tuoksuu kielo, pioni ja jasmiini.". Espritin 30ml hajuvesi tätä maksaa ovh:na 26,30€, joten ei ole ainakaan hinnalla pilattu.


Viimeinen tuote pakkauksessa on Trindin nail repair -lakka, joka lupaa vahvistaa kynttä tehokkaasti, tehdä kynsistä joustavammat ja estää kynsien kuivumisen. Tätäkään en usko että tarvitsen, mutta aion ainakin kokeilla jossain vaiheessa miten tämä tehoaa.


Tälläsiä tässä kuussa. Laittakaa mulle tulemaan sähköpostiosotteita, jos haluutte tietää enemmän livboksista. :) Suosittelen kyllä kaikille, sillä joka boksissa on ollut kaikkea hyödyllistä. Ja tälläsiä bokseja alkaa ehkä pikkuhiljaa näkymään enemmänkin tässä blogissa, jos saan aikaseksi kirjoittaa niistä. Mitä toivottavasti saan :D

Adios!

4 kommenttia

  1. Kirjotat tosi kivasti blogiisi:)! Ois kiva esim. Videopostaus, my day yms, tai jos käyt shoppailemassa niin ostosten esittely videolla.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Hyviä ideoita joita oon itekkin miettinyt ja tällä hetkellä ehkä aika rajottaa vähän noiden tekemistä. Ja siitä oonki kirjottanut tänne että mulla on ollut ongelmia noiden videoiden editoinnin ja tekemisen kanssa, mutta niitäkin ehkä täällä nähdään kunhan saan asiat siltä osin kuntoon! :)

      Poista
  2. Miten sais tollasen livboxin? :) Nyt alko kyllä kiinnostamaan nimittäin! Ja munkin mielestä kirjotat ihan sika kivasti ja oot tosi kaunis♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! :) laita vaikka tohon mun spostiin: fashionette.blogi@gmail.com sun sähköpostiosote niin voin lähettää sulle lisätietoo tosta boksista :)

      Poista

Iso kiitos kommentistasi! <3