Mitä mulle kuuluu?

Hola!

Miten voi olla että tää blogi on nyt jäänyt näin vähälle :o Tää on kuitenkin tällä hetkellä mun ainoita harrastuksia, viel sellanen mistä pidän ihan älyttömän paljon. Joku taitaa syödä mun motivaatiota, en usko et täällä muuten ois näin hiljasta. Palauta se heti takaisin, kuka oletkin, tarvitsen sitä!



Tai jos sitä ei vaan ole ollu. Syysmasennus taitaa iskeä ja kovaa. Oon hirveesti miettiny syksyn haastetta ajatellen asua, ja käyttänytkin niitä ideoita, mut tosi harvat niistä on tallentunut kameralle. Yks ongelma on vieläkin se kuvien siirtäminen siitä uudesta kamerasta, en ymmärrä miten jonkun ohjelman lataaminen voi olla muka näin vaikeaa. Jos saisin sen vaikka ensi viikolla heti ensi töiksi korjattua.

Syksyssä masentaa melkein kaikki. Vuosi on lopuillaan ja kohta tulee talvi, ilmat on ikävät, atoopikon iho kutisee, koko ajan on kylmä ja autokin hajoaa tohon ilmaan. Toisaalta on kyllä kiva että vuosi on mennyt näin nopeasti, ja on syksyssäkin on loppujen lopuksi omat hyvät puolensa. Lämpimät villapaidat, murretut värit ja pitkävartiset saappaat. Muodin kannalta oon kuitenkin tosi masentunut aina syksysin, en ostele niin paljon kaikkea kuin kesällä. Jotenkin en tiedä mitä uutta vaatekaappini kaipaisi. Ehkei se kaipaakaan mitään. Syksyllä pukeutuminenkin noudattaa jotenkin aina samaa kaavaa, ei ole kauheen innovatiivinen olo.



Ainut asia mikä syysmasennukseen taitaa auttaa, on loma! Kunnon rantaloma. Tämä apu tuli taas tänä syksynä tarpeeseen ja varattiin juuri viime viikolla S:n kanssa äkkilähtö Costa Bravaan, Espanjaan. Ja tänään olis lähtö! :) Iiik, en malta oottaa... :) Se on mun eka matka kahestaan jonkun kanssa, aina on ollu isompi lössi tai vähintään kolme ihmistä matkassa. Jänskättää jo! Ja toivottavasti on paremmat kelit kun mitä netti lupaa, en haluu lähtee lomalle sateeseen. Karkaan vaikka Portugaliin sieltä jos tarve vaatii, koska nyt tekisi vaan niin hyvää vain loikoilla auringossa.


alkuperäisen kuvan löydät kun klikkaat itse kuvaa tai tätä
 Ehkä tää väsymys häviää kun pääsee vähän lomailee, ja atoopikon ihokin huutaa riemusta kun se saa taas auringon valoa. Ja ehkä se motivaatiokin lähtee mukaan sitten sieltä rannalta, jos se onkin vain karannut itse rantalomalle. Matkan jälkeen on kyllä aika panna asiat tärkeys järjestykseen ja vaikka aikatauluttaa tää blogin kirjottaminen kaiken muun kanssa. Haluun kuitenkin kirjottaa, tätä mä tykkään tehdä. (Huom! Kirjotan nytkin tätä koulussa, joten pakko kai olla palava halu tulla tänne teill e kirjottelemaa. Tai sitten oon vaan laiska enkä jaksa mennä tunnille. :D)



Nyt kiirehdin takas kasautuneitten koulutöiden pariin ja sit kohta pitääkin mennä jo pakkaamaan viimeset tavarat ja sitten suunnataan kohti Tampereen lentokenttää. :)

PS. Yks yllätys mulla teille on, kanava mistä mua voi tämän jälkeen seurata: Instagram. Sieltä varmaan pääsette näkemään reaaliajassa mitä mä siellä reissulla sitten puuhailen, kone nimittäin jää kotiin. Tiliä pääsette seuraamaan @fashi0nette nimimerkin takaa. :) Nähdään siis siellä! Adios! :)

Sry guys, I haven't been blogging that much. I think my motivation has gone somewhere. But don't worry, I'm going to try find it! :) Today I'm leaving for a holiday to Costa Brava, Spain. But after that I'm going to write more. Now you can follow me on Instagram too, @fashi0nette. See you there! :)

Huom! män postauksen kuvat WeHeartIt-sivustolta, jos ei toisin mainita.
 

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3