Craving for Autumn!

Hola!

Katselen juuri tässä ulos ikkunasta, ja masentaa kun maa on märkä ja ilma näyttää hyytävältä. Onneksi kuitenkin aurinko paistaa sen verran, että näin pilkahduksen taas jotain hyvääkin tässä syksyisessä säässä. Katsoin aamulla parhaaksi laittaa päälle kunnon villapaidan ja pitkät saappaat, sekä kaivoin paksun parkatakkini pois vaatekomeron kaapista. Ai että on mukava laittaa jotain lämmintä päälle kun muuten ilma on niin viileä.

Taisinkin sanoa muutama postaus sitten, että syksy aiheuttaa mulle jos jokinmoisen syysmasennuksen niin olotilan kuin vaatteidenkin suhteen. Alkusyksystä mikään vaate ei miellytä silmää ja tuntuu ärsyttävältä ostaa lämpimiä vaatteita kun vielä tekisi mieli lokoilla auringossa ja hankkia rusketusta. Noh nyt olen päässyt alkumasennuksesta ja olen taas alkanut kiinnostua vaatekauppojen tarjonnasta. Tässäpä teille siis vähän katsausta siihen mihin mä haluisin itseni tänä syksynä pukea. Kaikki kuvat on nelly.com sivustolta.

Noisy Mayn tekonahkahame / 34,95€
Nahka materiaalina on alkanut erityisesti kiinnostaa tänä syksynä. Ei välttämättä niinkään oikea nahka, vaan enemmänkin halvempi tekonahka. Se näyttää mun mielestä hyvältä niin ala- kuin yläosissakin ja tuo vähän edgeä asuun kuin asuun. Sen ehkä huomaa näistä seuraavista kuvistakin. :)

Notion 1.3 tekonahkahousut / 84,95€

Noisy Mayn tekonahkainen kauluspaita / 44,95€

Dromen nahkashortsit / 369,95€

Nly Trendin tekonahkatoppi / 47,95€

Mun pikkusisko kun muutti Jyväskylään tässä syksyn alussa niin se vei meidän yhteisen villakangastakin ja kevyttoppatakin mukanaan. Ajattelin että mä voin ihan hyvin ostaa uudet, mut ei tää niin helppo tehtävä ollukaan. Hirveesti eri vaihtoehtoja, haluunko lämpimämmän vai ohuemman takin, pitkän vai lyhyen ja vielä minkä värisen tai mallisen. Tässä kuitenkin muutamia mun suosikkeja villakangastakis.

French Connectionin kaksirivinen villakangastakki / 349,95€

Tää on mun mielestä aika klassinen ja värinsäkin puolesta sopisi mahdollisimman monen asun kanssa. Ainut mikä saa epäilemään on hinta ja takin pituus.

Nly Trendin takki, jossa tekonahkaiset hihat / 129,95€

Tässä takissa taas olisi enemmän katu-uskottavuutta, ja on mun mielestä trendikkäämpi kuin tuo edellinen. Mutta onko se enää ensi talvena niin trendikäs kuin nyt?

Woolrichin villakangastakki / 739,95€

Tässä takissa eniten viehättää ehkä sen ulkonäkö, tämän lämpimämpää takkia ei varmaan voi löytää. Hupun ruutukuosista en kyllä välitä hirveästi. Saisi ola mielummin samaa materiaalia kuin muukin takki.

Ichin tekoturkisliivi / 69,95€
Karvaliivi on yksi tämän syksyn sellainen must juttu, jonka ehdottomasti haluisin. Näitäkin on kyllä joka lähtöön, mutta ite tykkään enemmän näistä vyötärölle ulottuvista ja tummemman värisistä liiveistä.

Niken treenitakki / 99,95€

Treenitakki pääsi listalle eilen, kun huomasin että kevyttoppatakki taitaa vielä tähän aikaa vuodesta olla liian lämmin juoksulenkille. Tässä olisi sopivasti myös uskottavuutta.

Röhnischin juoksutakki / 109,95€

Tää yksilö taas sopis paremmin mun juoksukenkien kanssa. Juoksutakki soveltuis ehkä paremmin tarkoitukseen kyllä kuin treenitakki.

Casallin treenitrikoot / 129,95€
Jatketaan edellistä aihetta, treenitrikoot ja juoksutrikoot ois kans tervetulleita tänä syksynä. En enää tykkää entisistä :D

Nly Trendin kietaisumallinen hame / 22,95€
 Tämmöstä hametta kattelin jo Ginankin sivuilla mut en uskaltautunu vielä tilaamaan.

J Brandin boyfriend farkut / 349,95€
Boyfriendejä oon myös himoinnu kesästä lähtien. Varsinkin tollaset vähän kulutetut ois täydelliset! :)

Nly Shoesin saapikkaat / 54,95€

Näissä kengissä sekä muotoilu että kuosi on kohdallaan. Oon halunnu koko syksyn jotain lehmäkuosista. Kengät, laukun, shortsit tai paidan. Mitä vaan! Mutta aika huonosti löytyy. Vinkkailkaa jos löydätte jotain lehmäkuosista ;)

Blinkin tekomokkasaappaat / 89,95€
Tarviin uudet ylipolvensaappaat!! Mulla on kyllä edellisetkin, mutta näistä on kärki jo vähän kulunut ja vesi pääsee sisään :( Haluaa uudet!

Glamorousin paita / 19,95€

En vaan saa tarpeekseni punasesta tai vihreestä skottiruudusta/tartar-kuosista. Sitä on nyt kaikkialla, paidoissa, housuissa, takeissa, hameissa, shortseissa ja asusteissa. Täällä bloginkin puolella on nähty mun skottiruutuinen huivi, mutta tätä kuosia tää tyttö haluaa lisää! :)

Sparkzin toppi / 24,95€

Onenessin cropped paita aukinaisilla olkapäillä / 14,95€

Teksti-paidat on kans yksi juttu mikä vahvasti jäi kesästä mieleen. Pakko saada näitä nyt t-paidoissa, topeissa ja colitsipaidoissa. Oon myös viime talvesta asti tykänny paidoista, joissa on avonaiset olkapäät, en vaan oo löytäny sopivaa yksilö itelleni. Tykkään myös croppauksen ideasta noissa paidoissa, varsinkin korkeitten hameitten kanssa ne näyttää tosi hyviltä, mutta tässä kohtaa pitää kohdata se tosiasia ettei ne sovi kuin harvoille ja valituille.

Oliko näissä mitään sellasia elementtejä, joita ite kans himoitsette tänä syksynä vai oliko nää ihan jotain muuta kun mitä ootte ajatelleet tänä syksynä ostaa? :)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3