SALE SHOPPING!

Käytiin joulun jälkeen shoppailemassa Mikkelissä ja tässä ois vähän satoa sen päivän ostoksista. Paljon en rahaa käyttäny, kun olin just tilannu Ginalta kaikkee.

Tässä ois löytö Ginalta. Musta tuubihuivi oli puoleen hintaan ja tais maksaa noin 4e.
Tää on kans Ginasta. Näitä oon halunnu koko syksyn, kaulukset. Hinta about 7,5e.


Limenvihreä neule Lindexiltä 19,95e. Näitä oli myös neonpinkkinä ja persikan värisenä.
Anttilasta ostin lisää joulupalloja niiden mun joululahjapallojen kaveriks. Nää oli puoleen hintaan.
Anttilasta lämpörullat<3
Rimmelin Volume Accelerator myös Anttilasta. Ei ollu niin hyvä ku kuvittelin, mun ripset ei pysy tän jälkeen ollenkaan taivutettuna :(


Tälläsiä löydöksiä! Oltiin siis melkeen koko perheen voimin shoppailemassa + pikkuveljen tyttöystävä oli mukana. Välillä on ihan kiva lähtee johonkin muuhun kaupunkiin shoppailemaan, ni ei aina tuu käytyy samoissa kaupoissa (vaikka suurin osahan on samoja kauppoja). Pari päivää sitten tuli postissa se mun Ginan tilaus, joten teen siitäkin vielä erikseen postin. Ja siinä samassa esittelen sitten muutaman muun vaatekappaleen, joita viime viikolla SAIN! :)

Mistä muista aiheista haluisitte lukea? Mulla on muutama juttu mielessä, mutta jos löytyis jotain muutakin kivaa josta kirjottaa!

Ciao<3

2 kommenttia

  1. Oooh, ihan täydellinen tuo korukaulus! Upea lisä asuun kuin asuun! :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä! :) Onneks osasin oottaa, ni löyty ihan täydellisen mallinenkin. :)

      Poista

Iso kiitos kommentistasi! <3