Random of fitness!

Moikkelis!

Oli nii kiireinen viikko ettei saanu ees postauksii kehiteltyy. Olin ahkerana koulussa joka päivä varmaa neljää asti, mut tuntu et hommatkii alko rullaa nyt eteenpäi. Keskiviikkona meil oli luokan saunailta ilman saunaa. Asun kuitenki nii kaukana tuolt keskustasta et näin helpommaks mennä autolla, seuraavan päivän ku oli ammattikoulun johtoryhmälle sellanen esittely yhdestä tapahtumasta, jota ollaan järkkäämässä. Se oliki mielenkiintonen tilanne, ku ei tuntunu yhtää et ois ollu niin kun opiskelijana pitämässä sitä esitystä, vaan oli tosi ammattimainen olo siellä eessä. Perjantai päivä meni koulussa innovoidessa, kävin yhellä kaverilla kahvilla ja sit oonki koko loppuviikon tehny oikeestaa vaa töitä. Rankka viikko!

Alotin muuten tossa viime viikolla toteuttaa mun uuden vuoden lupausta, eli laihduttamista ja kuntoilua. Oon koko viime syksyn taas laiskotellu ja nyt oli aika ottaa itteää niskast kiinni. Oli vaa nii kiire viikko, et reenaaminen on jääny aika vähälle. Oon kuiteki ehtiny nyt muutaman kerran käydä salilla ja vähän pyöräilemässä. Huomen pääsis taas pelaamaan salibandya.
Ruokaremonttii alotin tekee heti uuden vuoden jälkee: hyvin on maistunu salaatit ja vähä vähäkalorisemmat ruoat, roskaruokaa on tullu edellisee verrattuna syötyy tosi vähän, mut vieläki vois vähän petrata. Mun heikkous näyttää olevan vaaleet leivät, joita rakastan yli kaiken. En tiiä mite kestän vähentää niiden syömistä... Vein muuten meiän saunailtaan vähän porkkanoita ja dippiä, muut oli tuonu perinteisten sipsien ja karkkien lisäks mun onneks myös kurkkuu ja kukkakaalii dipattavaks. NAM!



Miks nyt lähin kirjottaa tästä aiheesta, johtuu siitä, että törmäsin tällä viikolla yhteen blogiin. Aluks huomion kiinnitti se, että oon törmänny tähän bloggajaan pari vuotta sitten A:n kurssijuhlassa (ne ketkä ei tiedä, niin tää liittyy inttiin). Sillon tää kyseinen henkilö ei tosin blogannut, mutta oli jäänyt jotenki sieltä mun mieleen ja nyt sitten törmäsin hänen blogiin. Kyseessä on siis Linda Manuella. Todella paljon lukijoita kerännyt kirjottaja, jonka blogi kertoo treenaamisesta ja hänen omasta kehityksestään tässä sekä muusta elämästä. Jäin tohon blogiin heti koukkuun, kun kerta aihekin sopii hyvin tähän mun kevään projektiin. Kannattaa ehdottomasti käydä lukemassa, jos urheilu tai ts. treenaaminen kiinnostaa. Blogi on täynnä mielenkiintosia faktoja treenaamisesta ja kirjoittaja on tosi hyvä tsemppaamaan muita. Suosittelen!


Tänään oli pakko ottaa tän rankan viikon jälkeen kuitenki vähä enemmän lepoa. Nukuttiin A:n kanssa reilut unet, lähettiin käymään ostoksilla ja sit käytii vielä Rossossa syömässä (tohon kyl kaatu se ruokaremontti, mut ehkä välillä saa kuitenki syödä vähän reilummin). Sit piti vetästä viel ruokalepo enne ku toine lähti töiden pariin. No ens viikol ehtii nähdä sitäkin, ku sil on vaa yhten päivän töitä (oispa mullaki vaa yks koulupäivä!!). Nyt oon kuiteki taas jättäny pari päivää välii treenamisesta, joten ehkä pitäs sit lähteä treenaamaa viel näi illan päätteeks.

Huomen taas koulun pariin, ja tiistaina odottaa työpaikan kekkerit! Saa nähä mitä siitäki tulee... :D

Salille mars! Chau<3

2 kommenttia

  1. senkin huijjari, pistit miut juomaan juomapelissä koska et muka kirjoita nimellä tete! ''lähettänyt tete''....... olen katkera

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, taisin seota sanoissani kun annoin ohjetta tolle kierrokselle. Tarkotin blogien nimiä, enkä bloggareiden nimiä. My bad! Joten ens kerral taidan ottaa muutaman huikan ylimäärästä :D

      Poista

Iso kiitos kommentistasi! <3