Tämän hetken aakkoseni

KIRSIkan Kukkia -blogissa Kiti kirjoitti meille oman elämänsä tämän hetkisistä aakkosista ja haastoi meidät muutkin tähtilaatikon bloggaajat samaan. Ja ajattelin tarttua tarjoukseen koska rakastan tehdä listoja ja suunnitella!
A = aurinko
Oon vaan niin kesä ihminen. Jos muina vuodenaikoina ees paistaa aurinko niin tuun pelkästään hyvälle tuulelle. Ei oo mitään hölynpölyä se, että auringosta saa energiaa.
B = blogi
Tällä hetkellä ainoa kunnon harrastukseni. Onneksi taas on löytynyt aikaa ja motivaatiota kirjoittamiseen. Tää on kuitenkin se helpoin kanava mulle tuoda itseäni esiin.


C = c-vitamiinijuoma
Näin flunssakautena ymmärrätte varmaan "yskän". (Heh heh) Poskiontelotulehdus selätetty tältä syksyltä, joka oli mulla oikeastaan ensimmäinen laatuaan. Mutta silti juon monta kertaa viikossa vielä vitamiiniporejuoman, jotta se ei iskisi takaisin.
D = Dan Brown
Kiitos Hittejä ja huteja -blogin Erjalle vinkistä tähän kohtaan. Dan Brown on mun lempikirjailija ja siltä ilmestyi just uus kirja! Tontuille pien vinkki ;)
E = Espanja
Mulla on tällä hetkellä hirveä matkakuume, koska en oo yli vuoteen käynyt missään. Ja Espanja on mun rakkausmaa! 

Mallorca -14

F = faija
Koska isänpäivä on ovella ja äidillekin on tällä listalla omalla kohta! <3
G = googlaaminen
Tän oon huomannut vasta tässä vuoden sisään, kun joku mua huomauttelee usein tästä. Mut jos en tiedä jostain asiasta jotain niin tosi usein googletan sen heti, ettei asia jää häiritsee. 
H = hauskuus
Parhaat hetket ja muistot syntyy siitä, kun on hauskaa. On se sitten kavereiden kanssa iltaa istuessa tai kotona kullan kanssa pelleillessä. Kaikki ne piristävät mua.


I = ihonhoito
Mun atopian takia talvet on yleensä olleet yhtä tuskaa, kun yrittää etsiä jotain mikä auttaisi ainaiseen kuivuuteen ja kiristykseen. Mutta tällä hetkellä mun ihonhoitorutiinit on alkaneet vakiintua, kun oon löytänyt tuotteet ja puhdistusrutiinit, jotka auttaa mun ihoa.
J = jääkiekko
En nyt sanoisi suoranaisesti, että tää on yks MUN elämän tärkeimpiä asioita, mutta ainakin näin kesän jälkeen se on yksi isoimmista asioista meillä kotona. Viikolla sitä tulee meillä telkkarista ja välillä katson vierestä, kun toinen hakkaa tattia ja liikuttaa pelaajia pleikkarin kautta. Viikonloppusin jännään itse sohvalla tai netin ääressä avopuolison pelejä.
K = koti
Tää on mulle se paikka, jossa saa rauhottua, olla oma itsensä, peleillä tai itkeä vaikka kun siltä tuntuu. Oon huomannut et mitä vanhemmaksi tuun, niin sitä enemmän kotihiireksi muutun. 


L = leffat
Jos illalla ei oo muuta tekemistä niin aika useesti katotaan jotain leffaa. Netflix ja Viaplay on meillä kovia sanoja!
M = musiikki
En keksi tähän ees mitään selitystä, musiikki on vaan tärkee!
N = Noel
Ei tämä ei tarkoita joulua, vaan kummipoikaani Noelia <3

Tästäkin jo 9kk :o

O = onni
Oon pidempään jo ajatellut kaikkea mitä tekee mut onnelliseksi ja yrittänyt keskittyä vaan niihin asioihin. Yritän poistaa kaikkea negatiivista elämästäni. Kuka jaksaa murjottaa päivästä toiseen?
P = perhe
Mulle on nyt näin vuoden muualla kuin perheen lähellä asuessa tullut vahvemmin sellainen tunne, että haluan viettää aikaa perheen kanssa. Mulla on kuitenkin kolme sisarusta, joista yks asuu kans kaukana, ja vanhemmat, niin seuraa löytyy kyllä lähes aina.
Q = quotes
Kiitos Niittykukkia-blogin Annalle tästä. Mietin todella pitkään mikä sopisi Q-kirjaimen kohdalle ja quotes eli mietelauseet on kyllä lähellä tätä sydäntä.
R = rakkaus
En tiedä mitä edes tällä hetkellä tekisin ilman tuota toista puoliskoa. Se on niin niin rakas! <3


S = seesteisyys
Olen huomannut tänä syksynä nauttivani käppäilemisestä hiljaisella kaupungilla. Se kun ei kuule autojen ääntä tai muuta kaupungin hälinää saa minut havahtumaan elämän hetkittäiseen levollisuuteen. Muuten elämä tuntuu olevankin sitten yhtä kiirettä päivästä toiseen.
T = terveys
Tänkin merkitys korostuu vuosi vuodelta. Toivoisin, ettei minun tai läheisteni tarvitsisi sairastua mihinkään vaan saataisiin elää tervettä hyvää elämää.
U = urheilu
Tällä hetkellä vähän vähemmällä, mutta joogaamaan olen taas ryhtynyt. Huomaan että se helpottaa, kun muuten tulee kotona röhnötettyä sohvalla niin paljon. Salin ja sählyn perään haikailen.
V = vaatteet
Tämä on isossa roolissa tällä hetkellä mun elämässä, sillä myyn työkseni vaatteita. Plus onhan ne kiinnostaneet minua jo lukioikäisestä saakka. Siksi onkin mukava, että nyt on taas ollut aikaa ja motivaatiota pukeutumiselle.


W = whatsapp
Taas yksi vaikea vaikea kirjain, mutta tää nyt on aika selkee. Whatsappia tulee käytettyä varmasti päivittäin.
X = x-mas
No tämä sitten tarkoittaa sitä itseään, eli joulua. Oon nyt vasta pikkuhiljaa virittäytyä joulun tunnelmaan.
Y = ystävät
No words needed!<3
Z = zzzzz
Eli uni. En tiedä miten oon joskus voinut elää alle 6 tunnin unilla. Nykyään menisi helposti vaikka 9 tuntia joka yö.


Å = Åland
Koska en keksinyt muuta. En ole kyllä ikinä käynyt Ahvenanmaalla, joten ehkä se siksi voi olla mun listalla.
Ä = äiti
Äitikin koska iskä. Kyllä vanhemmat on mulle tosi tärkeet. En tiedä kuinka oisin selvinnyt, jos en voisi soittaa milloin vaan ja pyytää apua tai kysellä "tyhmiä".
Ö = öljy
Ajattelin tässä kohtaa lähinnä kasvoöljyä. Oon rakastunut mun Mossan kasvoöljyyn, mun kasvot on niin paljon paremmassa kunnossa.

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3