5 + 1 kosmetiikkajoulukalenteria

Mä oon ollu aina sen verran perinteinen, että oon ostanut itelleni suklaajoulukalenterin joka vuosi. Tänä vuonna en oo kuitenkaan voinut välttyä kosmetiikkajoulukalentereiden suuresta valikoimasta, ja olenkin omani täksi vuodeksi hankkinut Kicksiltä.
Ajattelin vinkata teille myös viiden muun brändin joulukalenterit, jotka on mun mielestä helpoimmin saatavilla, hyvän hintaisia ja suhteellisen tunnetuilta merkeiltä. Mainitsen jo tässä kohtaa, että yhtä mun tän vuoden lempparia elevenin joulukalenteria ei oo enää saatavilla (nyyh!) ja Lumenen mainitsen tässä vain, jotta tiedätte, että tältä suomalaiselta merkiltä löytyy myös tänä vuonna kalenteri. 
1. Dermosil



Dermosilin joulukalenterista löytyy niin "ihonhoitoon, peseytymiseen kuin kauneudenhoitoonkin liittyviä tuotteita sekä värikkäitä meikkituotteita". Tää kalenteri on minua jäänyt mietityttämään näin jälkikäteen, joten ehkä ensi vuonna sitten voisin tilata tämän. Dermosililla on kuitenkin paljon hyviä tuotteita.

Hinta 40,00€
2. Glitter



Glitterin joulukalenterista löydät koruja sekö hius- ja kauneustuotteita. Glitterissä on tänä vuonna myynnissä myös lasten joulukalenteri sekä DIY-kalenteri. Tätä kalenteria mietin myös itselleni täksi jouluksi, mutta koska käytän nykyään muissa kuin korvakoruissa lähestulkoon pelkkiä hopeakoruja, niin totesin ettei Glitterin kalenteri ehkä ole mulle se oikea.
Hinta 30,00€
3. The Body Shop



Body shopin kalenteri on täynnä heidän suosikki- ja uutuustuotteita. Tää on musta hyvä perusvarma vaihtoehto ihan kelle vaan kosmetiikasta tykkäävälle.
Hinta 69,00€
4. Essie



Ikuisena kynsilakkafanina Essien kalenteri ois kyllä mun unelma!<3 ja nää riittäis varmasti hyvin koko ens vuodeks. Essien kalenteri on myynnissä eleven.fissä.
5. Lookfantastic



Tää merkki tai oikeastaan brändi on mulle tuntemattomampi, mutta tätä kalenteria on hehkutettu somessa niin paljon, että vilkaisin tarkemmin. Ja ihastuin!! Lookfantastic on brittiläinen luksuskosmetiikan verkkokauppa, joten tää ei oikeen sovi postauksen alun kuvaukseen hyvän hintaisesta, helposti saatavilla olevasta tai tunnetusta brändistä. 
Mutta tää on niin valtavan ihana. Jos haluutte vaan ihastella, niin suosittelen katsomaan youtube-videon kalenterin avaamisesta (VAROITUS: spoilereita kalenterin omistaville!)
Hinta 100,00€
+ 1 Kicks



Tää Kicksin kalenteri sopisi paremmin noihin mun kriteereihin tunnetun brändin hyvän hintaisesta kalenterista, joten toi Lookfantastic ois voinut olla se +1. Halusin vain mainita tämän erikseen, sillä se on se kalenteri, jonka hankin itselleni täksi jouluksi. Hintaa tällä Kicksin kalenterilla on noin 45€ ja se sisältää Kicksin oman brändin tuotteita kosmetiikasta hiustuotteisiin. Innolla ootan joulukuuta!

Ootteko te hankkineet joulukalentereita?

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3