Vaatteita, vaatteita, vaatteita!

Heipähei! Mulla on taas viimeisten parin kolmen kuukauden aikana tullu vaatekaappiin lisää täytettä ja ajattelin jakaa teidän kanssa muutamia niistä. Mallorcalta tuli myös osteltua jonkin verran vaatteita, niistä postaan sitten myöhemmin. Mutta tällasia uutuuksia muun muassa ostin tätä syksyä varten.












Kaksi ensimmäistä neuletta / Carlings, beige T-paita /Forever21, raidallinen maksimekko / Forever21, burgundi neule / BikBok, harmaa avoselkäinen paita / BikBok, valkoinen kauluspaita / H&M, sinivalkoraidallinen paita / H&M, musta mekko / BikBok, kolmiokaulakoru / BikBok, molemmat kengät / Forever21

Mun lemppareita näistä kaikista on ainakin nuo korkkarit, kolmionmuotonen kaulakoru ja maksimekko. En ees muistanu et näitä oli noin paljon, eikä tässä ollu edes kaikki mitä oon ostan! :o  Ja mä ku luulin et oon nyt osannu käyttää rahani säästeliäästi. Turha luulo näköjää! :D Mulla on muuten mielessä muutamia juttuja mitä aattelin kokeilla tässä lähiaikoina, liittyen blogiin. Katsotaan mitä tästä nyt tulee! ;)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3