HAPPY NEW YEAR 2014


Hyvää tätä vuotta teille kaikille blogini lukijoille! :)

Mun oli tarkotus näyttää teille heti uuden vuoden päivänä että mitä mulla oli aattona päällä, mutta kuinka ollakaan, mun läppäri sano ittensä irti eikä oo toiminu sen jälkeen. Siitä on ilmeisesti kovalevy kärähtäny tuusan nuuskaks. No eniveis, pääsin nyt porukoitten koneelle tekemään teille postausta ja ajattelin laittaa tähän postaukseen teille niitä kuvia joita oli jo muutama päivä sitten tarkoitus tänne laittaa. Eli palaamme muutaman päivän taaksepäin uuden vuoden aattoon. :D


Siinä on koko asu komeudessaan (vai kauneudessaan? ). Mulla oli päällä tuo mun uusi paita, josta jo mainitsinki edellisessä kirjotuksessa. Ostin tuon siis puoleen hintaan BikBokista, ja musta se on tosi hieno ja erikoinen paita. No siitä lisää kohta. Sen lisäks mulla oli perusmustat Hennesin legginsit ja ne uudet punaiset korut joista kuvat oottekin jo nähny. Meikki oli aika asuun sopiva, valkoinen silmämeikki ja punaiset huulet. Ja hiukset oli kiharalla, tuossa ne on kyllä jo vähän latistunu kun nää kuvat on otettu kun palasin kotiin. :D


No sitten vähän lisää siitä IHANASTA paidasta. En oo pitkään aikaan ostanu itelleni mitään hienoa paitaa tai valkosta ylipäätään, joten musta tää oli aika nappi ostos! Toi on siis tosiaan pitsiä, tosin ainoastaan noi hihat on läpinäkyvät. Ja tuo yläosan leikkaus tais olla se viimenen niitti, minkä takia sit halusin ostaa ton paidan. Oon pitkään ettiny paitaa jossa näkyis paljaat olkapäät. Ja tohon plussaa tuli vielä noista spagettiolkaimista ja hihojen säädettävyydestä. Se on täydellinen! Mitä te tykkäätte tosta paidasta? :)


Kamera ei ihan tarkentanu noihin koruihin vaikka ne tässä kuvassa oli pääpointtina. No siinä ne nyt kuitenkin on, ja musta ne kävi tohon asuun tosi hyvin. :)


Ja tossa vähän close-uppia noista mun meikeistä, jotka ei sitten olleet enää niin onnistuneesti paikallaan kun lähtiessä. Olin muuten uuden vuoden yhdellä mun parhaalla kaverilla aivan parhaassa seurassa. Kävin siinä puolen yön aikaan kattomassa S:ää ja palasin sitten takaisin tuonne kaverilleni. Pelattiin mm. rappakaljaa (jonka allekirjoittanut voitti ! :D) ja väsättiin vahingossa kahden mun kaverin kanssa biisi. (Jos haluutte tietää niin se on tuleva hittibiisi ja sen nimi on "Rabbit on my fingers". :D) Jos meikkiin palataan, niin käytin mm. tosi kimaltavaa valkosta luomiväriä ja varjostuksina tuolla yläluomella tummempaa ruskeeta. Ja lisäks mulla oli sitä punasta huulipunaa.


Ja tuohon yritin vielä laittaa kuvaa tosta uudesta kynsilakasta, jonka ostin ( Ginasta väri Alexis). Tää on ainut kuva jossa tuo kimalle tulee ees vähän esille ja se näyttää melkein saman väriseltä kuin luonnossakin. Musta se on tosi nätti väri, olis sopinu hyvin jouluksikin.

Käytiin torstaina toista kertaa Holiday Club Saimaan kylpylässä, mutta se oli tosi paljon täydempi kun viimeeks, ja jotenki toinen kerta ei ollut niin hohdokas ku ensimmäinen. Saunamaailma oli edelleen ihan kiva, suolasauna oli jotenkin menettäny seki hohtonsa, mutta muuten oli kiva reissu. Paitsi S:llä koska sen puhelin hajos. Ostin eilen muuten uuden talvijuoksutakin niitten juoksuhousujen seuraks ja tänään ois tarkotus niitä sitten lähteä koittamaan. Itseasiassa meenki nyt samantien pakkaamaan noi treenikamat mukaan niin ne ei pääse unohtumaan. Heippa kaikki! :)

1 kommentti

Iso kiitos kommentistasi! <3