JOULUKUUN LIVBOX!!!!

Heipparallaa! Kirjotin otsikon isolla koska kerkesin kuitenkin vielä joulukuun puolella tehdä postauksen tästä ja toinen syy on se, koska tän kuun boksi oli vaan niiin IHANA! I freaking love it! <3 Tulin niin iloseks siitä lähetyksestä, S voi todistaa jos tarvitsee. Se kyllä sano et ihan ku mulla ois joulu joka kuukausi kun saan avata noita livboxeja ja oon kaikista aina nii innoissaa. Mut hei vähemmästäkin! Nyt oon aika varma et ne jotka ei vielä tiedä mitä tän kuun boksissa oli, ni vähintään nyt ovat kiinnostuneita kuulemaan mitä se sisälsi.


Otin muuten tän kuukauden tuotteista kuvat mun uusien joulutyynyjen päällä. Eikö oo ihanat? :) Ne on Hennesiltä ja aika huokeeseen hintaan lähti mun mielestä. Ne tuo nyt vähän joulun ja talven tunnelmaa tähän postaukseen. :)


Ensimmäisenä mulla on tässä Nivean Smooth Caring Body Lotion. Tää oli ihan pieni pullo 30ml, mut oon yrittäny säästellä sitä. Se tekee ihon niin pehmeeks. Mulla on aikasemminkin ollu jotein Nivean rasvoja, mun iho tarvii talvella kuitenkin aika paljon kosteutta, mut en oo aikasemmin oikee tykänny niitten koostumuksesta. Ehkä tää on eri tuotelinja tai en oo varma, mut voin sanoo että ainakin tää toimii! :) PS. Siinä on sheavoita, ihanaa iholle!


Sitten tässä kuvassa meillä on MSCHICin huultenrajauskynä, väri on Santa´s. Tässä kynässä ei oo käytetty yhtään parabeeneja, talkkia, hajusteita eikä mineraaliöljyjä, joten pitäs sopia herkemmillekin neitosille. Tää oli musta ihanan pehmeä, eikä kuivattanu huulia yhtään. Väri oli kyl aika hurja, kirkkaan punainen, joka taitto ehkä vähän fuksiaan. Eikä mulla oo mitää sellasta punaa. :( Mutta käytin tätä koko huulille ja heitin huulikiillon päälle. Sekin oli ihan hyvän näköstä. :)


Boksissa oli myös kynsitarroja!! Oon käyttäny kerran aikasemmin kynsitarroja ja tykkäsin. Saa helposti näyttävii kuvioita, ilman sitä vaivaa jos tekisit kuviot itse. Ja mä tiedän mistä puhun! (Vink vink, joulukynsistä tulossa postausta ;>) Aattelin ite laittaa nää varmaan uudeks vuodeks. :)


Sit paketista löyty myös kolme tuoksunäytettä, joista yksi oli jo saanut hyvän kodin S:n luota kuvia ottaessani. Elikkä Katy Perryn Killer Queen, tää oli hiukan makee ehkä vähän hedelmäinen. En normaalisti käytä tälläsiä tuoksuja, mut tää oliki joteki houkuttava tuoksu. Ehkä ens kerral osaan ostaa itelleni jotain tällästä. Sitten siellä oli kaks Roberto Cavallin tuoksua, toinen miehille ja toinen naisille. Tuo mun yksilö on aivan mahtava. Se on jotenkin hyvin naisellinen ja mielenkiintonen tuoksu. Tälläsiäkää mulla ei hirveesti ole, kun oon tykkänny sellasista tosi maikeista tuoksuista. Mutta tää vois olla sellanen jota ostaisin itelleni.

Sitä miesten tuoksua (myös Just Cavalli) kuvailtiin tuoteselosteessa sensuelliksi, mausteiseksi ja nahkaiseksi miesten tuoksuksi, ja se sisältää mm. punasta paprikaa, vetiveriä (?) ja nahkaa(????). En muista onko S kokeillu sitä vielä. Jos haluutte tietää olikse hyvää ni kertokaa ja otan selvää! :D


AH! Boksissa oli Goldwellin suoristustuotteita, StyleSignin Sleek Perfection ja  Hot Form. Ensimmäinen on suihkeseerumi, joka antaa 24h kosteussuojan hiuksille. Hot form on muotoiluneste, joka vahvistaa hiusta ja antaa tuoteselosteen mukaan pitkäkestoisen lopputuloksen. Molemmat tuotteet sisältää värinsuojan ja lämpösuojan 200 asteeseen saakka.


 Mun omasta mielestä varsinkin toi seerumi oli mielenkiintonen. Se tuntu pehmeeltä hiuksissa ja suoristuksen jälkeen hiukset oli tosi pehmeet eikä yhtään karheet. Tykkäsin molemmista! :)


Sitten punanaamalle hyvä tuote: Isispharman Ruboril Expert C -voide. Tää peittää punasuutta ja hoitaa couperosaihoa. Tässäkään tuotteessa ei oo parabeeneja eikä hajusteita. Ite tykkäsin tosi paljon, oon käyttäny tätä joka päivä meikin alla, ja musta tää toimii ku unelma. En ois ikinä tajunnu ostaa itelleni tällästä, joten hyvä kun tuli ilmi että punasuutta voi hoitaa näinkin eikä vaa peittämällä sitä meikkivoiteilla yms.


JA viimesimpänä, boksiin oli laitettu kaikille pieni suklaayllätys. Suklaalusikka, jee!! :) Tää sulatetaan kuumaan maitoon, niin kun tosta kuvasta voi lukeekin. En oo vielä omalleni tehny mitään, mun piti kokeilla tää joulupäivänä mut unohin sen kotiin kun lähin S:lle. Mutta enköhä humauta tänki kurkkuun tässä loman aikana niin voin teille sitten kertoo et mimmonen makuelämys toi oikein oli. :)

Oon nyt tässä näitä kuvia muokkailessa ja postausta kirjottaessa kattonu tai oikeestaa kuunnellu samalla Youtubesta videoita käyttäjältä Missglamorazzi. Tästä mun on pitäny teille kertoo jo joku aika sitten, mutta en kerenny tehä postausta missä oisin kertonu kaikista mun lempivloggajista Youtubessa. Tää on kuitenkin niistä lempparein, ja jos oikeesti ootte kiinnostuneet kauneusjutuista, vaatteista, sisutuksesta ja muusta mukavasta, eikä teitä haittaa välillä randomitkin aiheet sillä videoiden keskellä, kuten antamisen ilo ja mitä kaikkea DIY voikaan tarkoittaa, niin oikeesti, kehotan käydä kattomassa edes muutaman videon. Suosittelen kovasti! :) Nyt mä alan valmistautua yövuoroon, se ois vika vuoro ennen mun talvilomaa, joten tsemppiä mulle sinne ja hyvää loman jatkoa teille kaikille! :) See ya!

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3