Joulunviettoa

Oikein mukavaa joulua kaikki ja heippa taas pitkästä aikaa! :)

Mä olen tänä vuonna ollut taas joulunvietossa ihan kotosalla ja nyt ois aika lähtee käymää sit tuolla S:llä availemassa vähä lisää lahjoja. :D en saanu oikee mitää ihmeellistä, aika paljon vaatteita, hiustenkuivaimen, suklaata yms. Saa nähä mitä S:n paketeista paljastuu. Oon teille yrittäny tässä parin päivän aikana kuvata jonkinnäköstä videoo ja joka kerta joku menee pielee. Millon loppu tallennustila, millon automaattarkennus ei oo huomaavinaan mua ja millon tarkennan ite vaa väärin. Joten ette tuu ainakaa vielä näkee täällä videoita :D meinasin kyllä kuvata sen ku S avaa omat lahjansa, saa nähä mitä siit tulee.

Liitän tähä loppuu muutamii kuvii mitä oon räpsiny tänää ja eilen. Siin on kuva S:n paketeista, mun asukuvia parilta päivältä mm. uusi fleece päällä. Sit on mun joulupallot jotka saa ootella viel ens vuoteen asti ripustusta, joulutyynyt ja fleecepeitot sängyn päädystä. Ja ihanat joulukynnet mitkä tein tänää :) näistä otin vaihe vaiheelta kuvat jotka ehkä päätyy tänne bloginki puolelle kuha saan kuvat siirrettyy kamerasta :D Naattikaa!

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3