Jotain sporttista

Tänään alkoi Intersportissa Viheltäen menee -kampanja ja olin eilen vähän selaillut postissa tullutta mainosta. Ajattelin että ihan hyvinhän sitä voisi vapaapäivänä käydä vähän käppäilemässä ja samalla käydä katsomassa, jos mukaan tarttuisi jotain uutta. Ainakin uutta treenilaukkua olin havitellut jo vähän aikaa ja mainosesitteessä pisti silmään New Eran lippis. Lappeenrannan keskustan Interiin on vielä saatu uudet kauppiaatkin ihan vastikään, enkä ollut käynyt kauppiasvaihdon jälkeen liikkeessä. Asun itse aika keskustan tuntumassa, joten käppäilin vienossa auringon paisteessa keskustaan ja kuinkas ollakaan, kyllähän sieltä löytyi vähän mitä olin suunnitellutkin: lippis sekä treenikassi.


Lippistä olin miettinyt myös harmaana, mutta jäljellä ei ollut enää kuin mustaa. Vähän mietitytti kun aiemmatkin lippikset ovat mustia, mutta 15€ oli aika huokea hinta. Kuitenkin kaipaan aina keväisin ja kesäisin lippistä päähän ulos lähtiessä, joten miksei. Laukuksikin olin ensin ajatellut ihan kunnon kassia, mutta päädyin kuitenkin tuohon Adidaksen pussukaan. Ehkä hieman merkkiuskollisuutta havaittavissa, mutta ainakin on vimosen päälle! Tuohon kuitenkin mahtuu kaikki tarvittava ja onhan mulla vanha kassi, jos joskus tarvii vähän isompaa! :)
Voisin teille heittää huomiseksi vielä hyviä tärppejä tuolta Interin kampanjasta, mitä itselläni pisti siellä silmään. :)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3