Olen niin hidas! -maaliskuun livbox

Oon ollut niin hidas näitten videoitten kanssa, ja varsinkin näitten Livbox-videoiden. Nyt on jo toukokuu ja mä julkasen nyt vasta maaliskuun boksin sisällön täällä blogin puolella. Yritän nyt mahdollisimman nopeasti saada myös tuon huhtikuun videon editoitua. Näitä on kuitenkin nyt kyselty jonkun verran, joten oli aikakin saada tää video ilmoille. Pahoittelen etukäteen, miten huonolaatunen videosta tuli! Kuvasin sen ihan illalla, enkä tajunnut ettei mun valaistus tosiaankaan riittänyt. Mutta pääasia, että ääni kuuluu! :D Ja tuohon videon alle laitan vielä kuvan koko boksin sisällöstä ja kerron mitä pidin tuotteista.



Maaliskuun boksin tuotteet:



Bangerhead Professional / Fresh Me Up! -kuivashampoo
Tää oli yllättävän hyvä. Oon vähän aristellu aikasemmin tän ostamista, koska omien merkkien tuotteet ei oo aina ihan parhaita. Mutta positiivinen yllätys tän kohalla! :)

Rimmel / Provocalips-huulipuna (Uutuus)
Tän kokeilun näittekin jo tossa videolla. Tosiaan on hyvä ja erittäin kestävä puna. En tiiä saako siitä kestävyydestä mitään tolkkua ilman että ite kokeilee, mutta voin kertoa että oon myös nukkunut nuo punat huulilla ja olivat aamulla vielä täysin paikallaan!!

Dove / Oxygen & Moisture -shampoo ja hoitoaine
Nää on melkeen jo käytetty loppuun, olivat nimittäin niin hyviä. Sopii hyvin päivittäiseen käyttöön, puhdistaa ja hoitaa tukkaa tosi hyvin. Siitä tuuheudesta en oo niinkään varma, mutta aion ostaa tätä siltikin jatkossa.

Nailfix / Yummy Gummy -kynsinauhaöljy ( Uutuus)
Ah, mikä tuoksu! <3 Tätä vois levittää kynsille vaikka joka päivä, ihan vaan ton tuoksun takia. Mutta sen lisäks pehmentää kynsinauhoja ja hoitaa niitä. Ah, kenkämyyjän kynsien pelastaja!

Lumene / Bright Now Vitamin C -voidegeeli (Uutuus)
Tää oli videon ja ensisilmäyksen jälkeen ainut tuote, jota olin lahjottamassa pois. Mutta toisin kävi. Oon käyttänyt tätä mun T-alueella kasvoissa, jossa mulla iho on hieman rasvainen ja ihohuokoset suurimmillaan. Ja siihen tää soveltuu kyllä tosi hyvin, iho pysyy mattana ja huokoset ei oo enää niin näkyvät. Plussaa lakan tuoksusta!

Chloé / Love Story EdP & Calvin Klein / Reveal Men EdT
Aluksi en oikein välittänyt tosta tuoksusta ja aattelin et tää on taas yks niistä, jota aina aattelen että joskus käytän mut silti se jää pölyyntyy laatikkoon. No nyt oon päässyt tätä jo testaamaan, ja oikeastaan päivätuoksuna se olikin mitä mainioin. Tykkään! Tosta CK:sta en osaa sanoa mitään käyttökokemuksia, koska se on jo S:llä enkä tiedä onko se vielä kokeillut sitä. Oon antanu sille jo niin monta noita Livboxista tulleita hajuvesiä! :D

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3