Toukokuun livbox: vuosi on vierähtänyt!

Täällä taas kuukauden ylläripaketin kanssa. Ja niinkuin otsikosta voitte lukea, niin olen nyt tilannut Livboxia vuoden ajan. Kertaakaan en ole ajatellut että katkaisisin tilaukseni, oon ollut niin tyytyväinen tähän tuotteeseen ja näihin tuotteisiin. :) Koska vuosi on kulunut, niin olen ajatellut kirjoittaa tänne jonkin erilaisen postauksen livboxista. Mutta ei siitä vielä sen enempää, mennään sisälle tämän kuun boksiin. :)



Huh, kun boksi näyttää tässä kuussa täydeltä. Olihan tuossa muutama tuote, kun vertaa muihin bokseihin. Mutta en valita ;) Tän kuun aihe oli kukkaan puhkeaminen ja värinä oli ihana violetti :)


Ekana mulla on tässä kädessä Sally Hansenin Diamond Strength kynsilakka. Väriä en nyt enää muista, ja tämän annoin eteenpäin sillä mulla on muutama tollainen korallin punertava oranssi lakka jo käytössä. Nuo Diamond Strength lakat sisältää tuoteselosteen mukaan hienojakoista timanttijauhetta, platinaa ja alumiinia, joiden on tarkotus vahvistaa kynsiä ja estää niiden lohkeilu. Lakan ei pitäisi myöskään halkeilla vaan säilyä siistinä jopa kymmenen päivän ajan.



Sitten tämän kuun tuoksu, Dolce & Gabbanan Dolce. Tätä on kuvailtu raikkaaksi, pehmeäksi ja naiselliseksi sekoitukseksi valkoisia kukkia kuten amaryllis. Jota ei ole ennen ilmeisesti käytetty missään tuoksuissa. :o Tääkin oli valittettavasti annettava eteenpäin, ei ollut nimittäin yhtään mun tyylinen tuoksu. Mutta se löysi onneksi uuden kodin itselleen. :)


Sitten tällainen hyödyllinen tuote näin helteillä. Acon Sun Cerat huulivoide, jossa on SPF 30. Sen lisäksi tää kosteuttaa ja pehmentää ja tuoksuuuu ihanaltaa!!! Tässä on E-vitamiinia ja canola-öljyä ja tän pitäis myös olla vedenkestävä. Pelasti nää mun kuivat ja rohtuneet kevät-huulet. (Y)


Dermalogican Skin Perfect Primer oli eka pohjustusvoide jota oon käyttäny, mikä on väriltään meikkivoiteen värinen. Kaikki aikasemmat on ollu värittömiä. Kiva saada vaihtelua mun pohjustusvoiteisiin. Tää vaan tuoksuu aika paljon joltain eucalyptukselta tai joltain lääkkeeltä. :D Pitää olla hengittämättä!


Tää oli varmaan boksin paras tuote. Paesen Rouge with Argan Oil poskipuna. Tää oli sopivan neutraalin värinen, ja tykkään tosta argan öljystä. Mielenkiintonen combo! Tosta kiillosta en oo niin varma.. :D


Sitten boksin floppiin. On varmasti vaikeeta valita kosmetiikkaa pakettiin, jonka pitää lähtee niin monelle eri ihmiselle joilla on kaikilla varmasti aivan omanlaisensa mieltymykset. Mutta vielä vaikeempaa taitaa olla valita useita miellyttäviä koruja. Tai niin ainakin luulisin, sillä ei nää mun tyyliset ollu sitten yhtään.


Nämä kaunokaiset taas oli mukava ylläri tässä boksissa. Cutrin on kuitenkin aina hyvä valinta, kiva että saatiin sekin merkki Livboxin valikoimiin. :) Shampoo tuoksu ihan kampaamon shampoolle ja hoitoaineessa oli vieno hajuveden tuoksu. Nää on tosiaan tarkotettu värjätyille hiuksille säilyttämään väriä ja kiiltoa. Ja niissä on Uv-suoja, iso plussa siitä. :)

Kaiken lisäks boksissa oli Dermalogican etuseteli, jonka tänään muuten löysin kun siivoilin tuolla. Pitääkin käydä joku päivä tsekkaamassa mitä kaikkee tuolta löytyy. :)

Nyt valmistaudun menee nukkumaan, huomiseks on luvattu taas helteitä. Haluun ottaa näistä säistä kaiken irti! :)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3