Helmikuun livbox!!

Heippa kaikki ihanaiset! Olen taas hyyyvin paljon myöhässä, nimittäin livbox päivitysten kanssa. Otin nää kuvat sillon kun boksia avasin, mutta kuvat sain koneelle vasta tänään! Oma kone on vieläkin muuten rikki, mutta onneks sain lainata S:n konetta. :) Jos ens viikol osais tehdä sille jotain, nyt kuitenkin jo tiedän mikä siin on hajalla.

Mutta ennen kun käyn vuodattaa liikoja tosta koneesta niin palataan maan pinnalle ja takaisin boksiin! :D Tän kuun boksi oli taas nappisuoritus, sillä kaikki mitä se sisäls on tullut tarpeeseen.


Ja pakkaus oli söpö vaaleenpunanen, niin kun rakkauden kuussa kuuluu ollakin! :)


Neutrogenan Norwegian formula käsivoide tuli heti tarpeesee, sillä mun kädet on ollu kuivemmat kun mikään talvi. Yleensä mun kädet on ainoo osa musta talvella, joka ei kaipaa lisäkosteutusta. Mutta tänä talvena oli toinen ääni kellossa, ja onneks Livbox pelasti mun kädet kuivumiselta. Kiitos! :)


Toinen kiva kosteuttaja oli tämä Eucerinin Aquaphor hoitovoide, joka tuli pienessä näytepakkauksessa (ainakin luulisin niin. Ovh 8,60€ on annettu 7ml:lle voidetta ja boksista tullut pakkaus ilmoitti sen olevan 4g. Joten en oo sata varma. :D) Tää oli sopivan paksua voidetta ja oon aika varma et tää parantaa kuivimmankin ihon. :)


Sitten vuorossa on kosteutta huulille. Mulla on edelleenkin se kirsikan tuoksuinen Carmex, joka tuli muistaakseni heinäkuun boksissa. JA en vaan tiedä mitään mikä ois parempaa. Tällä kertaa saapui Classic Carmex, josta S:kin tykkäs. Koska se ei tuoksunu kirsikalta sen jälkeen! :D Tää on mukavan viilentävä ja tuoksuu vähän eukalyptukselle.



Boksista löytyi kivasti myös hiustenhoitotuotteita. John Friedan Full Repair shampoo ja hoitoaine. Näitten on tarkotus korjata vaurioita hiuksissa sekä ehkäistä hiusten katkeilua ja latvojen haaroittumista. Ainakin tykkään noiden koostumuksesta ja tuoksusta, ja oon aika varmasti sitä mieltä että nää jotain tekee mun hiuksille! :)


Tää oli aika huikee juttu! Mulla on tämä sama Garnierin BB-voide ollu käytössä ja reippaasti yli vuoden ja se on aikalailla taas loppumaisillaan. Ja kuinka ollakaan Livboxista ilmestyy samanlainen ja juuri oikeassa sävyssä :) Täydellinen ajoitus!


Tän kuun boksissa oli myös antaa jotain omalle kullalle. Tää oli molempien mielestä tosi kiva yllätys. Ja mun mielestä useemman yrityksen pitäis hyödyntää ystävänpäivää ja muitakin päiviä tuomalla jotain lisäarvoa asiakkaille. Voin antaa hyvän vinkin: mun kaveri oli ystävänpäivänä lappeenrantalaisessa ravintolassa, jossa asiakkaille tarjoiltiin ilmaiseksi hedelmiä, joita oli mahdollista dipata suklaafondueen!! Oikeesti, mikä ihana tapa muistaa ja yllättää asiakkaat. Ja oon aika varma et tuo tempaus sai muutamat asiakkaat tulemaan sinne uudelleen ihan vaan siksi, että heillä oli arvostettu olo. Noniin, ja nyt tää markkinointifriikki palaa taas asiaan. Eli niihin miesten tuotteisiin, joita posti toi boksin mukana tullessaan.


Elikkä miehille oli pakattu mukaan [3D]Mensionin shampoo, joka sopii myös vartalon pesuun. Näistä se S tykkää, ei turhan montaa eri purkkia suihkussa käymiseen. Ja toiseksi David Beckhamin nimikko partavesi (mua on kielletty sanomasta hajuvesi miesten tapauksessa :D). En ite muista ees et miltä tää tuoksu, mutta mukana tullut kuvaus kertoo tuoksun olevan "metsäinen, sitrusvivahteilla ja mausteilla ryhditetty moderni klassikkotuoksu, jossa yhdistyvät maskuliinisuus ja klassinen tyylikkyys". Muistelisin, et se oli aika klassinen tuoksu kaiketi. Ei yhtään huono! :D


Tähän loppuun vielä kuva karkkikiposta! :D Räpsin näitä kuvia huvikseni siinä samalla kun kuvailin boksin sisältöä. Mulla on muuten tulossa yksi suurinta osaa teistä kiinnostava projekti, jota oon suunnitellu tässä muutaman kuukauden ja tänään alkoi tapahtua. Toivottavasti pääsen kohta kertomaan teille mitä täällä on tekeillä! :D


Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3