Livbox

Noniin, lupailin tossa viikko sitten mm. postausta Livboxista. Jos joku ei vielä tiedä mikä tämä boksi on, niin lisätietoja löytyy täältä. Eli kyseessä on kuukausittain postitse tuleva meikkiboksi, joka sisältää aina erilaisia tuotteita eri merkeiltä. Itse oon tilannu Livboxia toukokuusta asti, ja koska en oo vielä postanut kyseisestä aiheesta niin ajattelin kertoa tässä postauksessa vähän näistä kaikista kolmesta boksista jotka olen saanut. Ite oon ainakin tykänny jokaisesta ja suosittelen kyllä kaikkia kauneustuotteista kiinnostuneita tilaamaan vaikka edes yksi laatikko kotiin testattavaksi :)

Toukokuun boksi näytti tältä:




Laatikossa oli sisällä Eylure irtoripsitupsut, Estee Lauderin Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume -ripsari, Móa The Green Balm -balsami, Dadi'Oil kynsiöljy, Laveran käsivoide ja Lash Card. Tykkäsin ainakin tosta käsivoiteesta ja kynsiöljystä paljon. Ripsari ois ollu varmasti hyvä, jos se vaan ois vedenkestävä. Mun ripset ei muuten pysy taivutettuina ja ne suttaantuu. Lash cardeja, irtoripsitupsuja ja tota balsamia en oo vielä ees kokeillu. :o









   
Kesäkuun Livbox näytti sisältä tältä ja se sisäls Clarinsin Skin Perfecting Cream BB-voiteen, Piz Buinin aurinkovoidetta suojakertoimella 15, MSCHICin Lip Kiss -huulikiillon (<3), Sebamedin After Sun voiteen, Olayn Total Effects -päivävoiteen ja Dependin mintunvihreen kynsilakan. Niin kun tosta hyvin piilotetusta sydämestä voi jo huomata niin tykkäsin tosta huulikiillosta ihan älyttömästi. Myös toi Olayn päivävoide on ollu kovassa käytössä ja siitä varmasti ostan normaalikokosen tuotteen kuhan tuo loppuu. Piz Buinin aurinkovoidetta en oo vielä käyttäny mut aiemmista kokeiluista tiedän jo et se on hyvä. Clarinsista tykkään kanssa paljon ja tosta kynsilakastakin, vaik alkuun olin paniikissa et toivottavasti ei oo samanvärinen ku se minkä ostin just. (No ei ollu onneks, mut siitä sitten enemmän yhdessä ostospostauksessa.) Ja tota after sunia en oo vielä kokeillut mut odotukset on sen suhteen kans aika korkeat.











JA tämän kuun Livbox on ehkä ollut mun lemppari tähän mennessä, hiusjuttuja!! Boksi sisäls mm. Schwarzkopfin Bonacure Fibre Force- tehohoidon. En oo vielä kokeillu sitä, mutta ehkä tässä lähiaikoina. Oon kuullu tästä tuotteesta vaan hyvää! Sitten sieltä löytyi Herbinan tuuheuttava kuivashampoo. Tästä tykkäsin heti, ehkä paras kuivashampoo mitä oon kokeillu. Sitten siellä oli Glitterin nutturavalkki ja koristepinnejä, ja kumpiakaan en oo vielä kerennyt testaamaan. Sunsilkin Pro Heat lämpösuoja ja kiiltosuihke. Tää oli aivan mahtava, ja se tuoksuu niiiiiin hyvälle. Ja viimesenä paras: Carmexin Cherry huulivoide, missä on SK 15. Tää on ehkä paras huulivoide mitä oon ikinä kokeillu, ja parasta on vielä se et olin unohtanu koko tuotteen olemassaolon, mut heti ku se paljastu tuolta laatikosta ni olin nii innoissani.
Sitten sieltä löytyi tuo Glitterin hiusopas, joita mulla tais olla alunperinkin jo kaks kappaletta. No hyvä et menee tuotteet ainakin perille tuonne aivojen syövereihin.

Noin siinä ois kolme boksia tuotteineen päivineen. Jatkossa pyrin tekee yhen postauksen per paketti, ja kertoo vähän enemmän sitten et mitä tykkäsin tuotteista ja näin edespäin. Ja noista tuotteista mitä en oo vielä kokeillu, ni voin kertoo sitten seuraavissa livbox-postauksissa et mitä niistä tykkäsin. Tänää tuli muuten yks postipaketti kotiin, mut taidan kertoo siitä vähän myöhemmin kunhan tulee seuraava paketti perille. Sit voin yhdistää nää kaks ja kertoo mitä kaikkee oon tilaillu tässä vähän ajan sisää.

                                   Vihjettä tämän päivän paketin alkuperästä ois tuossa ;)


Kuva täältä
Kuinka moni teistä on tilannut itelleen jo Livboxin?

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3