2015!

HEllo hello hello! Ja hyvää alkanutta vuotta kaikille :) En oo päivittänyt täällä vähään aikaan, vietin valmistumisen jälkeen lähes poikeuksetta kaiken ajan meikäläisillä. Taisin parin viikon aikana käydä vain pariin otteeseen kotona. Nuorten jääkiekon MM-kisat tuli katsottua nyt viimeisimpänä (IHANAA LEIJONAT IHANAA), jouluruoat on syöty ja raketit ammuttu (huippu uusvuosi oli tytsyt!!). Nyt alkaa olla paluu arkeenkin tehty. Yleensä näin tammikuun alussa on tarkastellut tulevaa vuotta ja ottanut muutamia tavotteita itselleni. Tämä vuosi näyttää pitkästä aikaa siltä etten tiedä mitä se tuo tullessaan, joten tavoitteet jää tekemättä. Tänä vuonna yritän vain elää omaa elämääni, tavoitella unelmia ja yrittää piirun verran enemmän. Siinä muutama tavoite tälle vuodelle!

Viime vuosi ei täyttynyt kaikkien tavoitteideni osalta, mutta paljon tuli myös saavutettua. Ajattelin kerrata nyt teidän kanssa mun viime vuotta, ja sitä kaikkea mitä kerkesi tapahtua.

- Muutin ensimmäiseen omaan kämppään. Tai oikeastaan ensimmäiseen asuntoon, jossa asun yksin. Tosissaan olen ollut nyt yli vuoden sinkkuna, joten elämä pakotti mut ottamaan ekan kerran ittestäni vastuuta ihan tosissaan. Paria ekaa viikkoa lukuunottamatta tää on ollut ihan mukavaa.

- Olin 100 päivää juomatta alkoholia. Tää ei tavallaan ollut mulle niin iso juttu, sillä oon aina pystynyt lähtemään kavereitten kanssa baariin vaikka oisinkin ollut ite selvinpäin. Silti jotenkin oon itestäni tän takia tosi ylpeä, ja oon melkein miettinyt että vois kokeilla vähän pienempänä jaksona myös tän vuoden puolella. Toimii hyvänä detox-kautena ainakin.


- Yks asia minkä olin itelleni pienenä luvannut oli etten ikinä laskettele. Lähin kuitenkin äitin ja veljen mukaan huhtikuussa Tahkolle, kun mulla ei ollut muutakaan tekemistä ja kokeilin siellä ensimmäisen kerran ikinä lumilautaa. Olin koko reissun kylläkin lasten mäessä, mutta oon ylpee et ees kokeilin. Normaalisti oisin nimittäin jättänyt todellakin väliin, koska en osaa.

-Sain uuden työpaikan Kookengästä. Työporukka on tosi mukava, ja vaikka tiedän että se ei ole mikään unelmieni ammatti on siellä kuitenkin ollut kivaa työskennellä. Saa nähdä mitä tää vuosi tuo tullessaan työrintamalla.


- Veli pääsi ylioppilaaksi ja nuorempi sisko ripille. Kesä oli täynnä juhlia. :)

- Vuoden ainoa ulkomaan reissu oli Tallinnaan S:n kanssa. Oli lämmintä ja muutenkin hyvä päivä. Parhaat sushit saa muten Tallinnasta!

- Kesän festarit jäi kiertämättä, mutta sen sijaan kävin viime vuonna klubikeikoilla enemmän kuin ikinä: JVG, Sanni, TippaT, Teflon Brothers. Musiikki on parasta ja livemusiikki vielä parempaa! <3

Summer bucket list 2014

- Sain pidettyä yllä edes jonkinlaista kuntoa, ja hommasin jopa salikortin. Tää urheilukärpäsen purema on vaikuttanut pikkuhiljaa viimesen parin vuoden aikana, ja toivottavasti tunne on tullut jäädäkseen.

- Minusta ja blogista tehtiin juttu paikalliseen lehteen. Suuri kunnia, sillä tää ei oo kuitenkaan mikään iso blogi. Lisäksi aloitin tekemään videoita Youtubeen.


- Tein opinnäytetyöni. Alkuvuodesta suunniteltiin, kesän alussa toteutettiin toiminnallinen osuus ja syksyllä sain raportin viimein kirjoitettua. Pitkään siinä sinällään meni, vaikka itse työn puhtaaksi kirjoittamiseen käytin vain kahdeksan päivää. Pitikin venyttää sitä kirjoittamista!

- Valmistuin markkinoinnin tradenomiksi joulukuussa vähän ennen joulua. Isoin saavutukseni viime vuonna!!

Näiden lisäks koko vuosi oli täynnä muitakin ihania tapahtumia. Olen niin kiitollinen omasta lähipiiristäni, sen tärkeys korostui viime vuonna todella. Love you all! *pus*

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3