Marraskuista boksia Hollywood-tyyliin!

Seuraavaa Livboksia taas esittelyssä. Marraskuun teemana oli Hollywood-glamour, kuten otsikkokin tietää meille kertoa. Boksissa oli paljon juhlakauden luottotuotteita ja värinä tämän kuun boksissa,mikäs muukaan kuin kulta!




Bernard Cassiere - Blueberry Overnight Cream Mask
 Tää oli toinen Bernard Cassieren tuote, jonka oon ikinä saanut Livboxista. Jotkut saattaa jopa muistaa sen ensimmäisen, suklaakuorintavoiteen. Rakastan sitä ja oon yrittäny käyttää sitä mahdollisimman säästeliäästi, sillä nää tuotteet ei oo ollenkaan halpoja. Onneks sitä on vielä jäljellä. Tää sen sijaan tuntuu menevän hirveetä vauhtia, vaikka en ookkaan käyttäny tätä vielä paria kertaa enempää. Tää mustikkanaamio toimii siis niin, että levität sitä pienen määrän kasvoille puhdistamisen jälkeen. Tuotteen annetaan vaikuttaa muutaman minuutin, jonka jälkeen ylimääräinen tuote imeytetään hieroen ihoon. Toimii, aamulla iho on ihanan pehmeä!

Ibero - Irtoripset
 Nää tulee niin käyttöön. En kyllä ikinä oo ollu mikään irtoripsi-tyttö. Mulla on ollu irtoripsitupsuja, joista oon pitänyt kovasti. Mut nää taitaa oikeesti olla mun ekat irtoripset ikinä!! Noh, meillä on parin viikon päästä tulossa eräs gaala, ja taidan kokeilla miltä nää näyttää sillon.

Marvis - Cinnamon Mint
 En oo yleensä ollut hirveen innoissani kun boksista on tullut hammastahnaa. Mut tällä kertaa pitää kyllä sanoa et innostuin heti! Paketin ulkoasu osu ja uppos, sanakin kanelista hammastahnassa mintun kanssa ja olin ihan myyty. Kävin kokeilee heti! Ja I'm so in love! Tän jälkeen hengitys on ihanan raikas ja suussa maistuu mausteinen ja raikas kaneli. Näissä ei ole fluoria ollenkaan, mitä ensin vähän ihmettelin, mutta tänään Livboxin facebook-sivujen kautta selkis että fluorin vaikutuksista aikuisten hampaisiin ei ole 100%:sta näyttöä hyödyllisyydestä tai haittaavuudesta. Samaisella facebook-sivulla on käynnissä tällä hetkellä kilpailu, jossa voi ehdottaa Marvikselle uutta hammastahnamakua. Mun ehdotus oli Mansikka-Lime, nam! :)

Bangerhead - BangerTweezer
 Pinsetit! -.- Tää oli mun ensi reaktio. En tarvii näitä, mullahan on jo kahet hyvät. Noo otin nämä paketista pois ja huomasin että näissä oli tosi kiva mattainen tartuntapinta ja nää toimi sen lisäks tosi hyvin. Arvatkaa vaa vaihtuko mun lempipinsetit just näihin. Sen lisäks boksista tuli alennuskuponki Bangerheadille, pitää käydä joku päivä tsekkaamassa sen tarjonta.

Natural Code by Lumene - Candy Smile
 Ah, rakastan näitä huulikyniä! Ihanan levee pää, hyvä levittyvyys ja kierrettävä. Mulla on tän tyylisiä huulikyniä nyt kolme. Ja hyvä ettei mulla aikasemmin ollu pinkkiä! Mutta ero mun aikasempiin kyniin tulee tässä. Tää on huuliKIILTOkynä, ei huulipunakynä! Cool! Kaikkee ne oikeesti keksii. Tää kostetuttaa myös hyvin, sillä tässä on ratamon siemenöljyä, E-vitamiinia ja karitevoita. Perfect!


Siinä vielä vähän kuvaa miltä tää näyttää huulilla! Ei liian pinkki, vaan just sopiva! Sellasta tällä kertaa, katsotaan mistä ensi kerralla sitten kirjotellaan. Tsau!


Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3