Kesäkuu & livbox!

HUOM! Kirjoitettu juhannusaattona!

Hei Te kaikki! Ajattelin tulla ennen lähtöä juhannuksen viettoon tulla kirjoittelemaan teille vieä tämän kuun livboxista. Oon ollu kyllä niin saamaton tän postauksen kanssa. Monta päivää ensin menin et sain kuvat valmiiks ja nyt tää kirjottaminen. Noh, parempi myöhään kuin liian myöhään!


Tässä kuussa mun mielestä koko boksi oli aivan mahtava, muutama tuote tuli myös kuin tilauksesta. En oo yleensä antanut juuri mitään tuotteista eteenpäin, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, ehkä se kertoo jotain siitä kuinksa tyytyväinen oon ollu tuotteisiin. Tai sit se kertoo siitä et oon itsekäs! :D No ei, kaikkee on aina kuitenkin kiva kokeilla!


Ensimmäisenä mun silmät nauliintu ehottomasti tohon Apocalipsiin. Mulla nimittäin on jo entuudestaan tollanen nude, ja mä rakastan sitä! Aivan täydellinen huulituote. Jos ette oo ikinä kokeillu ni kannattaa! :)


Apocalipsit on huulilakkoja, mikä tarkottaa sitä että ne on huulipunan ja huulikiillon välimuotoja. Ne pysyy yhtähyvin kuin huulipunat, mutta ne on yhtä kiiltäviä kun huulikiillot. Siinä mun nudeversiossa ainakin se kiilto pikkuhiljaa katoaa niinkun normi kiilloissakin, mutta väri jää kuitenkin huuliin näyttäen ihan huulipunalle.


Sain boksista sävyn Out of this World, se on tommonen kivan pinkki, missä on hieman myös shimmeriä. Tosi nätti sävy! Eikä hintakaan näillä päätä huimaa, 8.55euroa per lakka.


Boksissa oli tällanen Neutrogenan Visibly Clear Pore & Shine kuorintavoide, jonka on tarkoitus vähentää ihon kiiltoa antamalla sille mattapinnan ja auttaa supistamaan ihohuokosia. Tää tuoksuu aivan ihanalle, siinä on mandariinia ja limeä. Oon sitäpaitsi aina tykänny Visibly Clear -tuotteista, joten tiesin ettei tääkään voi pettää. Mul ei oo mitenkään kovin kiiltävä iho, joten en tiedä miten matan tää tekee kiiltävästä ihosta. Mut oon tykänny käyttää tätä ihan vaan kuorintavoiteena. Olin nimittäin just ajattellu et pitäis käydä kuorii kasvoja useemmi kun tulee kesällä laitettuu niihin jos jonkinmoista rasvaa. Tällänen täyskokonen tuote on täysin saman hintanen kuin tuo huulilakkakin.


Toinen juttu mitä olin miettiny ostavani, oli jalkojen kuorintavoide ja sekin ilmesty kun tilauksesta. Tää Hansaplastin 2in1 kuorintavoide auttaa nimensä mukaisesti siis kahdessa osassa, ensin se kuorii ja sitten hoitaa ihoa jättäen sen tosi pehmeäksi. Ja tää oikeesti toimii. Oon ensin raspannu jalat hohkakivellä ja sitten laittanu tätä, ja kahen kerran jälkeen voin sanoo ettei kovettumia enää näkyvissä. Jalat jää ihanan pehmeiks!


Sitten lisää ihonhoitoa, tää oli aivan uus tuotetuttavuus mulle! Nivean In-Shower bodymilk on ihon hoitoaine, joka levitetään iholle pesun jälkeen. Tää kosteuttaa tosi hyvin ja on kuivalle iholle ihan must-tuote. Yritän säästää omaani enemmän talven varalle, koska tiedän et sillon tuun tarviimaan tota.


Jee uus höylä, tää ei ollu missään toivomuslistalla mut tulee kyllä tarpeeseen. Höyliä ei ikinä voi olla liikaa. Tän razerin voidenauhassa on kookosmaitoa, joten ajo sujuu tosi mukavasti ja iho tuntuu jälkeenpäin tosi sileeltä.


Sitten Ecotoolsin pesukukka, mukavassa matkakoossa. Tää on valmistettu kierrätetyistä raaka-aineista ja tätähän voi tuttuun tapaan käyttää joko kuivaharjauksessa tai peseytyessä. Mulle tää on enemmän pesutarkotukseen, koska tarviin kuivaharjaukseen paljon karheamman välineen. :D


Ja viimesimpänä muttei todellakaan vähäisimpänä sain Viaplayn lahjakortin, mikä oikeuttaa 2kk ilmaseen käyttöön. En oo vielä aktivoinu, mutta eiköhän tässä kohta tuu taas sadepäiviä ja tätä tulee sillon tarviimaan!

Mitäs tykkäsitte? Musta tuntuu että oli aivan mielettömän hyvät tuotteet tän kuun boksissa. Mitään en vaihtas! :) Nyt pakkamaan tavaroita jussiks ja sit matkaan. Muistakaa kaikki pitää hauskaa, ottaa kohtuudella, saunoa, syödä hyvin ja älkää unohtako talvitakkia kotiin! ;)

Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3