Last chance: Maaliskuun livbox!

Heipähei pitkästi aikaa tännekin! Ja niin kuin otsikko kertoo, niin maaliskuun livboxia tulin esittelemään. Koska tänään on maaliskuun viimeinen päivä niin musta tää oli myös viimeinen tilaisuus postata tää teille. :D Ainoo hyvä puoli siinä ettei tee heti boxista postausta on se, että oon kerenny testata tuotteita ja pystyn ehkä myös suosittelemaan teille niistä jotain. Joten aloitetaampa :)

Ensimmäisenä mainittakoon, etten ole ikinä saanut livboxia näin huonossa kunnossa, kuin missä sen viimeeksi sain. Tämähän ei ole tietenkään Livobx-tiimin vika, vaan syytän tästä täysin Itellaa/postia.



Ihan kuin joku olisi tahallaan heitellyt boksia ja repinnyt sen kappaleiksi. Mun mielestä tämä on ihan ala-arvoista työskentelyä olevinaan ammattimaiselta yritykseltä. Jos posteljoonit tykkäävät niin heitellä paketteja, niin kannattaisiko ensinnäkin miettiä mitä siellä laatikossa voi olla. Mitä jos olisin tilannut itselleni vaikka kalliit korvakorut ja toinen niistä olisi tippunut posteljoonin aiheuttamasta rei'ästä. Kuka korvaa?



No se siitä, teen siitä vielä reklamaation. Toivottavasti saan edes pahoittelut vioittuneesta pakkauksesta. Sitten itse paketin sisältöön. Maaliskuussa boksi oli kiva vaaleansininen. AH, ihanat pastellit ja kevät! <3 Kuulen vaan kun linnut laulaa mun korvaan ja aurinko paistaa. Mun lempipastellivärejä on persikka, minttu, vaaleensininen ja vaaleenpunanen. :)


Eka tuote, jonka paketista otin ei ollut ulkonäöltään kauheen mukava ylläri ton vioittuneen paketin jälkeen. Nimittäin tän tuotteen pakettikin oli ihan vinksallaan. Vähänkö kiehutti!!


Tästä posteljoonin pilaamasta paketista löytyi kuitenkin L'oréalin Elvital Fibralogy Thickness Booster. Tän pitäis tehdä hiuksista paksummat sen FILLOXANE-ainesosan avulla. Tää levitetään hiuksen latvoihin hoitoaineen kanssa ja huuhdellaan normaalisti sen jälkeen pois. Ite laitoin tätä kans juuriin, koska aattelin että tartteisin sinne enemmän volyymia, mut en osaa sanoa tekeekö tää hiuksista mitenkään selvästi tuuheempia. Ainakin latvat TUNTU vähän paksummilta kun normaalisti. 30ml tätä maksaa 7,90€, joten ei tuo ainakaan pahan hintanen oo. Ja ainakin sitä riittää useemmaks kun pariks kerraks. :)


Maaliskuun boksista löytyi myös vartalovoide minikoossa, joka sisältää ruusua, jojobaöljyä, sheavoita ja kookosvoita. Joten se on tosi kosteuttava. Se on Jurliquen Rose body cream. Ainoo mistä en kauheesti innostu, on se haju/tuoksu. Ruusuntuoksu pienissä määrin on ihan kiva, mutta liika tuoksu saa mut vaan voimaan pahoin. Joten enpä oo kauheesti tota käyttänyt. Hintaa tällä merkillä myös on, kun 150ml tuotetta maksaa 31€ ovh:na.


Tän kuun boksissa oli myös Lumenen LAB tuote, jollaisen viimeeksi sain tammikuun boksista: silmänympärysvoiteen. Tällä kertaa boksissa oli korjaava yövoide. Tästä tykkään tooosi paljon! :) Se on tarpeeks kosteuttava muttei jätä iholle liian paksua kerrosta. Ja toimii musta myös aivan loistavasti, iho on silee vielä aamullakin. Tääkin on kuitenkin aika hintava, 34,90€/50ml. :(


Sitten jotain meikkiä. Oon tosi ilonen, jos boksista löytyy jotain sellaista merkkiä johon en kehtaa omia rahojani käyttää. Clinique, on yksi tällainen. Tän kuun boksissa oli onneksi siis Cliniquen Chubby stick intense moisturizing lip colour balm. Tää on sellanen kiva kierrettävä malli, jota ei onneksi tarvii terottaa. Laitoin tätä ekan kerran mun aika kuiville huulille ihan testiks, ja ihme se ei kuivattanu vaan kosteutti niitä. Tosi kiva lisä, koska ei aina oo aikaa kuoria huulia ennen huulipunaa. Enkä mä ainakaan saa niitä aina tasaseks. Joten tää ainakin toimii kuorimattomille huulille :) Hinta onkin sittan huulipunalle huimaavat 22,30€/2g. Mutta jottei kukaan pääsisi sanomaa et kauhee valitus noista hinnoista,  niin oon oikeesti tosi ilonen että tän mukana tulee näinkin paljon hintavia tuotteita, joita ei muuten tulisi kokeiltua. Nää ei ehkä kuitenkaan oo hintaluokaltaan sitä, mitä ostaisin jos vanhat tuotteet loppuu. Ainoastaan jos löytyy joku tuote joka ratkasee jonkun mun ongelman ihan täydellisesti ja paremmin kun mikään muu tuote, niin oon valmis maksaa enemmän kun mitä normaalisti oon tottunu mun kauneustuotteista maksamaan. :)


Tän vuodatuksen jälkeen päästään sitten mun tän kuukauden boksin lempituotteeseen. Ja kyseessä on hajuvesi. Marc Jacobsin Daisy (Edt) tuoksuu ihanille kukkasille, ja se poikkeaa tosi paljon mun normaalista makeasta tyylistä hajuvesissä. Mut en vaan voi muuta sanoa, kuin että rakastuin tohon tuoksuun aivan täydellisesti. Ja pitää sanoa että suurin osa kaikista Livboxin mukana tulleista hajuvesinäytteistä on tuoksunu aivan taivaalliselta: Just Cavalli (miesten tuoksu oli myös hyvä), Katy Perryn Killergueen ja Marc Jacobsin Honey. Oon itseasias aika kahen vaiheilla et ostaisinko seuraavaks ton Honeyn vai Daisyn. Molemmat oli ihan älyhyvän tuoksusia! :)) Tän ovh on 66,10€/50ml, eli ei mikään halpa, mut hajuvedet on yks sellanen juttu mihin oon valmis sijottaa.




Sitten vielä yksi perustuote. Hammastahna :D Tykkään ite käytä valkasevia hammastahnoja, mulla taitaa olla parikin eri White Nowta, ja nyt tuli  Oral-B:n 3D White luxe glamourous shine. Tää oli boksin halvin tuote 3,99€/75ml. Ja täähän oli ihan fullsize, niinkun oli myös Thickness Booster.


Ja ihana ylläri Livbox-tiimiltä boksin pitkäaikaisille tilaajille, nimittäin Essien lakka. Oon niin oottanu et millon tulee Essiee, millon tulee. Ja nyt se sitten tuli, mun mielestä kiva pikkuylläri! :) Mun lakka oli sävyssä Jazzy Jubilant.


Sellasia tuotteita tällä kertaa, ja onneks on nyt vaan vähän yli viikko, että seuraava saapuu! :) Palaan huomenna uuden postausaiheen kanssa, See ya!


Ei kommentteja

Iso kiitos kommentistasi! <3